UTRINKI S KULTURNEGA DNE O RELIGIJAH

V torek smo imeli kulturni dan na temo religije in kulture po svetu.
Izbrala sem si likovno delavnico in meditacijo. Pri likovni delavnici smo risali na temo religije. Najbolj sem se veselila meditacije. Lahko rečem, da mi je bilo še bolj všeč, kot sem sprva pričakovala. Vojak, ki je vodil meditacijo, nam je najprej povedal, s čim se ukvarja. Nato smo začeli. Najprej smo se umirjali in nadaljevali z zavedanjem telesa. Sledila je vaja s pojočimi posodami, na koncu pa smo naredili še vajo svoje notranjosti. Meditacijo bi z veseljem doživela še enkrat. Priporočam jo tudi drugim.


                                                                                                     Eva Seretin, 7. c

Naučili smo se meditirati, in sicer tako, da smo poskušali odmisliti hrup okoli sebe in poslušati svoje dihanje. Dobili smo ogledala in se dobro ogledali. Nato smo zamižali in si skušali predstavljati, kako izgledamo. Ta naloga pa je bila otežena s tem, da smo mižali. S tem smo ugotovili, da se premalokrat pogledamo v ogledalo. Zelo mi je bilo všeč, ko nam je vodja meditacije na hrbet položil posodo in udaril po njej s posebnim kladivom, tako da se je čutila vibracija. Na to nam je še malo zaigral na te posode. Gospod, ki je vodil meditacijo, nam je na čim boljši način skupal razložiti, kaj počne v službi. Povedal nam je, da on ni vojak, ki se vojskuje, ampak je v pomoč ljudem v stiski. Z njimi se pogovarja in skupaj z njimi najde rešitve za njihove probleme                                                                                          Manca Vehovec, 7. c

                                                                                                      
Na kulturnem dnevu sem se v računalnici veliko naučila o budizmu. Z najboljšo prijateljico sva naredili power point. Zelo sva se zabavali in veliko naučili. Sledila je malica, kjer smo si izmenjali izkušnje in se naučili tudi nekaj o drugih delavnicah. Naslednja delavnica je bila Socialne igre s Tino Plahutnik. Usedli smo se v krog in prebrali zgodbo iz revije Kralji ulic. Naučili smo se, da ne smemo delati razlik med ljudmi, pa četudi so to klošarji ali manj šolani ljudje. Na You tube smo si ogledali posnetek One man cigo band. V njem je nastopal moški, ki je v Ljubljani blizu Tromostrovja pel. Zelo mi je bil všeč, saj je igral na glasbila, ki so bila nekako med sboj povezana. BILO JE SUPER!

Kuharska delavnica
Naučila sem se:
- o začimbah,
- da v muslimanskih državah najprej postrežejo s čajem,
- da imajo v Indiji zelo pekoče jedi,
- da v Indiji skoraj ne uporabljajo pribora,
- da imajo v Indiji potujoče kuhinje,
- da se hrana pri različnih religijah zelo razlikuje,
- da ingver in čili nista dobra kombinacija, če ne maraš pekočega okusa,
- delati carpate (nevzhajan kruh),
- jesti s paličicami ...
                                                                                  Ajda Kličič, 7. c


V torek smo imeli nekateri delavnice pri Tini Plahutnik. Naučil smo se, da imamo vsi predsodke o drugih, pa čeprav smo si vsi med seboj različni. Ponovili smo, kaj pomeni diskriminacija in predsodek. Igrali smo se tudi razne igre. Bilo je zelo zanimivo. Povedala nam je razne primere iz svoje prakse, saj dela kot socialna delavka. Gledali smo tudi posnetek o revnih ljudeh. Povedala nam je, da nekateri ljudje igrajo razne inštrumente na ulici samo za zabavo. Bila sem dokaj presenečena. To sta bili zelo zanimivi, zabavni in poučni uri.

                                                                                                          Brigita Erman, 7. c

Pri socialnih igrah smo se pogovarjali o diskriminaciji in se veliko zabavali ter naučili. Gledali smo tudi kratke posnetke.
Pri likovni delavnici smo risali in spoznali različne religije ter znake in simbole. Naša skupina je izbrala hinduizem. Naučili smo se, da je njihov glavni bog Remas in da je najsvetejši bog Aum.
Pri prvi, uvodni uri pa smo reševali delovni list, se pogovarjali o religijah in spoznavali različne običaje.
                                                                                           Dunja Korica, 7. c


V petek smo imeli kulturni dan in jaz sem se udeležila socialnih iger in meditacije. Na obeh delavnicah mi je bilo všeč. Pri socialnih grah smo se pogovarjali, igrali smo se različne igre in izvedeli veliko novih zanimivih stvari.
Pri meditaciji mi je bilo všeč, saj smo se naučili, kako se lahko sami sprostimo. Najbolj všeč mi je bilo, ko nam je gospod, ki je vodil meditacijo, položil na hrbte nekakšne lonce. Že zvok teh loncev je bil prijeten. Po telesu pa smo začutili vibracije.

                                                                                                             Eva B. Petek,7. c

Udeležila sem se račinalniške in socialne delavnice. Ena delavnica je trajala dve šolski uri. Pri računalniški delavnici smo izdelovali power point predstavitev na temo religij. Izbrala sem si islam. Bilo je zelo zabavno. O islamu se nisem naučila velio novega, saj o tej religiji vem že veliko. Lahko smo delali v paru, vndar sem jaz delala sama. Delavnico je vodila učiteljica Urška Gostečnik. Naučila sem se dobro narediti power point.
                                                                             Eldina Agović, 7. a


V računalnici smo se naučili bolje delati power point in iskati informacije o religijah. Za power poinr predstavitev sem si izbral krščanstvo. Napisati sem moral, kdaj se je rodil Jezus in kje. Opisati sem moral še Boga, Marijo, papeža in največjo cerkev v Italiji. Ko sem to naredil, sem deset minut lahko igral igrice.
Nato smo imeli socialne igre. Tam smo se pogovarjali o vsakdanjih stvareh. Gledali smo video posnetke in ugotavljali, katerih narodnosti so ljudje in ali so bogati ali revni. Prebrali smo tudi članek iz revije Kralji ulic.

                                                                                        Andrej Vidergar, 7. c
 

Komentarji