INTERVJU Z UČITELJICO ANAMARIJO ERČULJ

Predstavnost

Učiteljica likovne umetnosti, Anamarija Erčulj, je zelo prijazna in zanimiva oseba! Preberite, kaj nam je povedala o sebi in svojem delu.

Ste si od nekdaj želeli postati učiteljica likovne umetnosti? 

Mislim, da sem vedno imela željo biti učiteljica. Likovna umetnost pa mi je postala všeč v osmem razredu, ko smo dobili novo učiteljico. Do tedaj likovna umetnost še ni bila moj najljubši šolski predmet.


Ali tudi v prostem času ustvarjate likovna dela? 

Seveda, tudi v prostem času predvsem slikam in rišem, a dosti manj, kot bi si želela. Z dvema osnovnošolcema doma mi poleg učenja, treningov in drugih aktivnosti zase ostane premalo časa.  

 

Kater je bil vaš najljubši predmet v osnovni šoli in katerega niste marali? 

Moja najljubša predmeta sta bila zgodovina in slovenščina. Nisem marala kemije in tudi geografija mi ni bila preveč všeč. 

 

Katero srednjo šolo ste obiskovali? 

Hodila sem na Srednjo šolo za oblikovanje in fotografijo v Ljubljani. Odločila sem se za smer industrijsko oblikovanje. Šola mi je dala veliko strokovnega znanja in izkušenj. Rada sem hodila na srednjo šolo, še rajši pa na fakulteto. 

 

Kateri študij ste dokončali?  

Dokončala sem študij likovne pedagogike v Ljubljani, kjer sem poleg dodiplomskega končala tudi podiplomski študij. To je bilo še po t. i. starem sistemu. Večina profesorjev na fakulteti je bila odlična.    

 

Ali imate doma kakšnega hišnega ljubljenčka? 

Imam mucko, ki smo jo pred dvema letoma našli zapuščeno, in dve papigi.  


Predstavnost

Kje in kako bi izgledale vaše sanjske počitnice? 

Moje sanjske počitnice bi bile visoko v zasneženih gorah ali pa nekje ob obali, morda v našem lepem Piranu.  

 

Kaj bi počeli, če ne bi bili učiteljica za likovno umetnost? 

Če ne bi več opravljala te službe, bi delala v družinskem podjetju ali pa bi bila svobodna umetnica.   

 

Kaj bi bili za maškare, če bi bili še vedno otrok? 

Oh, kako zanimivo vprašanje! V naših časih so bile maškare drugačne. Nismo si kupovali kostumov, ampak smo doma našli kaj, kaj izdelali … in si sami naredili kostum.

Spomnim se, da sem se kot otrok zelo rada našemila. Bila sem slikar, mucka, indijanka, Kleopatra … V srednji šoli in na fakulteti smo se slikali sami, takrat sem bila Matilda, okostnjak, gepard, metulj, mumija, planet Zemlja itd. Te maske so bile zares dobre, izvirne, ustvarjalne!

Če bi bila danes otrok, bi bila najbrž kateri od likov iz sedaj popularnih igric ali filmov. Če ne bi imela časa, bi si na primer izbrala nezahteven videz piratke Nami iz serije One Piece, če pa bi imela čas, bi si naredila kostum prikupnega Pikachuja 

 

Hvala za pogovor, bilo je zelo zanimivo! 


Pika Plemeniti in Inja Sladič, 7. a

 

Komentarji