DNEVNIK NABRITEGA MULCA (ROBI JE CAR)

Za branje te knjige sem se odločila, ker se mi je zdela zanimiva in sem želela prebrati nekaj novega.

Dnevnik nabritega mulca ima več izvodov. Jaz sem se odločila prebrati "Robi je car.



Knjiga govori o fantu po imenu Grega in njegovi družini. Grego je mama prisilila, da piše dnevnik, zato je v njem opisal vse svoje dogodivščine. Na začetku je napisal, kako ga je oče prisilil, da gre med poletnimi počitnicami na trening plavanja, a njemu ni bilo ravno všeč, ker ga je zeblo, in po treningu ga je njegov brat Robi prišel iskat, a mu v kombiju ni bilo prav udobno. Grega ima tudi najboljšega prijatelja Nejca, ki je edinec in doživi in dobi veliko stvari. Zato mu Grega zavida, a se vseeno druži z njim. Grega ima tudi mlajšega bratca, ki njega in njegovega brata Robija vedno zatoži. In starša mu tudi vse verjameta, saj je najmlajši v družini. Enkrat se je Robi pretvarjal, da je bolan, in to ravno takrat, ko sta njuna starša morala za nekaj časa oditi. Potem ko sta starša odšla, je Robi priredil veliko zabavo. Grego je takrat zaklenil v klet, da ni mogel ven. Po zabavi je Grega končno prišel ven in pomagal Robiju pospraviti hišo, a ko je Grega odšel v kopalnico, je na vratih pisalo "Robi je car." Zato sta se brata odločila, da bosta zamenjala vrata.

To je bilo nekaj dogodivščin iz knjige, ki sem jo prebrala, a dogodivščin je še veliko.

Inaja Adrović, 8. a

 

Komentarji