UČITELJICA PETRA HALER SPET MED NAMI

Učiteljico Petro Haler sva izbrali, ker naju zanima veliko stvari o njej. Njene ure so zelo zabavne in obe jo imava radi.

Zakaj ste se odločili za ta poklic? Ali ste že od nekdaj želeli poučevati glasbo? Za ta poklic sem se odločila, ker je glasba stvar, ki me najbolj veseli, in ker zelo rada delam z otroki. Ta poklic združuje oboje. Pravzaprav sem že od osnovne šole vedela, da bom postala učiteljica glasbe. Moja učiteljica glasbe je bila fantastična, želela sem si biti taka kot ona.

Kaj vam je pri glasbi všeč? Ali ste si kdaj želeli glasbeno kariero? Kaj mi je pri glasbi všeč? Mislim, da to, da te glasba popelje v nek čisto drug svet. Tudi če isto glasbo posluša deset ljudi, si jo bo predstavljal vsak po svoje. Glasba nam dovoli, da gremo v svojo smer, ne tja, kamor bi drugi želeli, ampak tja, kamor si želimo sami. Da, v srednji šoli sem si želela glasbeno kariero. Želela sem igrati klasično glasbo in nastopati na koncertih, vendar sem ugotovila, da bi mi bilo na dolgi rok premalo, če bi bila zaprta v neki sobi in igrala klavir. Veliko bolj mi ustreza, da sem v stiku z učenci.

Kateri glas najraje pojete in kateri inštrument najraje igrate? Največkrat sem pela drugi glas, včasih, v večjih zborih, tudi tretjega. Najraje pa pojem prvi glas, saj ima v večini primerov lepše melodije. Glede inštrumentov najraje igram klavir.

Kaj radi počnete v prostem času? Ko sem bila mlajša, sem imela zelo malo prostega časa, še posebej, ko sem začela srednjo šolo. Dopoldne sem hodila v gimnazijo, popoldne pa v srednjo glasbeno šolo, zato je bilo prostega časa res malo. Zdaj pa izkoristim prosti čas za sprehode v gozd. Če se le da, ga res dobro izkoristim.

Ali greste vedno radi v službo, in če ne, zakaj ne? Ali ste kot otrok radi hodili v šolo? Večino časa grem res zelo rada v službo. Včasih pa se zgodi, da ne grem tako rada, predvsem proti koncu šolskega leta, ko smo vsi že precej utrujeni. Takrat bi si želela še kakšen dodaten dan vikenda. Kot otrok sem rada hodila v šolo, v razredu sem se dobro počutila, zato ni bilo težav. Seveda pa je bilo kdaj tudi težko iti v šolo, na primer ob ocenjevanju.

Ali ste obiskovali glasbeno šolo? Kateri inštrument ste igrali? Ja, sem obiskovala glasbeno šolo. Sprva sem igrala violino, od tretjega razreda naprej pa tudi klavir.

Ali ste se veselili vrnitve v šolo, ali bi raje še malo ostali doma? Kaj ste počeli doma? Zelo sem se veselila vrnitve v šolo, saj sem pogrešala šolsko dinamiko, menjavanje razredov, učencev in predmetov. Doma sem se prepustila skrbi za svojega otroka, ki je bil takrat še čisto majhen. Veliko časa sva preživljala zunaj. S prijateljicami, ki so bile tudi na porodniški, smo hodile na sprehode. Naučila sem se tudi igrati ukulele.

Ali vas večkrat razburijo doma ali v šoli? V šoli.

Ali imate kakšno domačo žival? Ja, imam eno domačo žival, našo ogromno nemško ovčarko po imenu Hera.

Ali radi sodelujete pri prireditvah in proslavah? Ali je veliko pritiska? Da, zelo rada sodelujem pri prireditvah in proslavah. Vendar je včasih tudi veliko pritiska, še posebej, ko na generalki stvari ne gredo po načrtih. Takrat nas vse skrbi, ali se bodo stvari med nastopom "sestavile skupaj."

Bi si želeli še dolgo poučevati na naši šoli? Se veselite selitve v našo novo šolo? Da, seveda si želim še dolgo poučevati na naši šoli. Zelo se veselim selitve, še posebej, ko na vajah zaslišimo "štemanje" z gradbišča. Komaj čakam na novo šolo.

Hvala za pogovor, se že veseliva naslednje ure glasbe!

Intervju z učiteljico glasbe je bil zelo zabaven. Izvedeli sva, da ima ljubljenčka in da se je učila igrati violino, pa še veliko več.

Mia in Živa, 7. a

Komentarji