KLAVIR IN KITARA STA DOBRI IZBIRI

Veliko učencev v prostem času igra katerega od inštrumentov. Med njimi sta tudi sedmošolki Sara in Pika. Vas zanima, kako poteka pouk kitare in klavirja?

KITARA

Že 3. leto v glasbenem centru Prima Igram koncertno kitaro. Za kitaro sem se odločila, ker sem jo slišala na koncertu božičnih pesmi. 

V glasbeni šoli jo Igram ob ponedeljkih ob 17. uri, doma pa jo vadim od 30 do 60 minut. Moj pouk kitare poteka različno. Z učiteljem po navadi ponoviva pesem, ki sem jo morala vaditi doma, nato pa zaigrava pesem, ki jo že dobro znam, in se začneva učiti novo pesem. Učim se igranja po notah in po akordih. 

Poleg kitare hodim tudi na pouk nauka o glasbi v glasbenem centru Prima. Pouk nauka o glasbi poteka tako, da najprej ponovimo snov, ki smo se je učili prejšnjo uro, nato pa vzamemo novo snov. Pouk nauka imam vsak torek ob 15.45. Včasih dobimo nalogo, drugače pa po navadi doma ne povečam veliko časa učenja nauka o glasbi. 

Moja najljubša pesem, ki jo znam zaigrati na kitari, je pesem Eda Sheerana - Perfect.

Sara, 7. a

KLAVIR

V glasbeni šoli igram klavir že 5 leto. Hodim v glasbeno šolo Kamnik in v 5. razredu je že kar težko zato vaji na dan posvetim 30 do 45 min na dan. 

Vadim tako da najprej povadim lestvico, ki jo po 2 tednih z učiteljem zamenjava (trenutno vadim lestvico E-dur čez 4 oktave) po lestvici ponovim še akorde ... Na začetku leta vedno določiva eno etudo, sonatino, in eno skladbo. To je primer ene od sonatin in etud:  

14 
4. 
Con spirito. 
SONATINA. 
op.36, 4. 
S.A.   Etüda ı 
Milan Dvofâk 
Allegro

Ko to zvadim, je moje vaje običajno konec. 

Pika, 7. a


Komentarji