SPOZNAJMO UČITELJICO ANDREJO GRILJ

Učiteljica Andreja Grilj je izjemno prijazna, vendar zna biti tudi stroga. Izbrali sva si jo, ker se nama zdi zanimiva pa tudi zato, ker je med drugim njen hobi kvačkanje. Je najina razredničarka in učiteljica matematike.

Kdaj ste dobili željo, da postanete učiteljica matematike, in zakaj ste se zato odločili?

V gimnaziji sem imela odličnega učitelja matematike, takrat sem se odločila, da želim tudi jaz poučevati matematiko.

Kakšno delo bi opravljali, če ne bi bili učiteljica?

Če ne bi bila učiteljica, bi bila vzgojiteljica. Razlog tiči v tem, da se rada ukvarjam z mladimi in jim tudi pomagam.

V katero osnovno šolo ste hodili?

Hodila sem v Osnovno šolo Loka Črnomelj.

Kater je bil vaš najljubši predmet v osnovni šoli in katerega niste marali?

Imela sem več najljubših predmetov. Najljubši so mi bili: matematika (MAT), likovna umetnost (LUM), tehnika in tehnologija (TIT) ter šport (ŠPO).

Kaj ste si želeli postati v otroštvu?

V otroštvu sem si želela postati medicinska sestra, da bi lahko skrbela za dojenčke.

Ali ste kot otrok kaj trenirali?

Kot otrok nisem trenirala ničesar, saj nisem imela te možnosti. Hodila sem na gasilske vaje v sosednjo vas, v šoli pa sem obiskovala pevski zbor.

Kaj najraje počnete v prostem času?

Prostega časa imam bolj malo, saj imam tri majhne otroke. Ko pa otroci zaspijo, najraje kvačkam.


Kakšno glasbo poslušate, in katera je vaša najljubša pesem?

Rada poslušam več zvrsti glasbe, najbolj pa mi je všeč pop glasba. Najljubšo pesem težko izberem. Recimo od Pink – "Just Give Me a Reason".

Kaj radi počnete s svojimi otroki?

S svojimi otroki rada ustvarjam, jim berem pravljice, hodim na sprehode, najbolj pa uživajo v vodi in na toboganih. Takrat se tudi sama počutim kot majhen  otrok.

Če bi lahko imeli na razpolago cel svet, kam bi odpotovali na počitnice in kam bi se preselili?

Preselila bi se nekam, kjer bi imela mir in tišino, verjetno v kakšno vas. Nimam želje živeti kje drugje.

Hvala, ker ste odgovarjali na najina vprašanja. Bilo je zelo zabavno, saj sva izvedeli veliko novega o vas, kot na primer vaša najljubša pesem in kaj ste si želeli postati v otroštvu.

Pika in Inja, 7. a

Komentarji

Objavite komentar