PONOVNO SMO SEDLI V ŠOLSKE KLOPI

Po treh tednih, ki so minili, odkar smo ponovno sedli v šolske klopi, se letošnjega prvega šolskega dne najbrž malokdo spominja do potankosti. Kako bi se ga, če pa so naše glave že polne nove učne snovi in misli usmerjene v prihodnost?

Odločili smo se, da vam osvežimo spomin na dan, ko smo se polni načrtov in sklepov, da bomo letos to in ono izboljšali, odpravili v šolo.


1. september  

Prvega september je bil prvi šolski dan. Zjutraj sem se zbudila, se oblekla in pripravila za šolo. 

Takoj ob vhodu v šolo sem zagledala sošolke in se z njimi odpravila v razred. Prvi dve uri smo imeli razredno uro, nato pa pouk. Dobila sem tudi tri nove predmete: kemijo, fiziko in biologijo, ostali pa ostajajo enaki. Fizika in kemija se mi zdita težki, biologija pa mislim, da mi bo šla. Poleg tega imam še dva izbirna predmeta: šport za zdravje in šolsko novinarstvo. Pri športu za zdravje je veliko sošolcev, medtem ko na novinarstvu ni nobenega iz mojega razreda, vendar mi je vseeno všeč.

 Veliko učiteljev je odšlo, zato imamo nove učitelje, ki jih še spoznavamo. Nekateri moji sošolci so se precej spremenili, medtem ko drugi ne veliko.

Inaja, 8. a

 
Sedmič v novo šolsko leto 

Zjutraj sem se težko spravila iz postelje, a sem se hitro razveselila, saj sem vedela, da bom spet videla sošolke in sošolce. Pouk se je začel ob 8.20, najprej smo imeli dve uvodni uri, nato pa je sledil reden pouk.

Prvi dve uri, uvodni uri, nam je razrednik razložil nekaj osnovnih stvari: urnike, reditelje in cilje novega šolskega leta. Drugo uro smo se z učiteljem Luko pogovarjali o izboljšavah v razredu, pobrisali tablo in prestavili mize, da je bila učilnica bolj urejena. Potem se je začel reden pouk.

Najprej smo imeli uro etike, kar je za nas, sedmošolce, nov predmet. Učiteljica Petra, nova na šoli, se nam je predstavila, in razpravljali smo o tem, kaj pričakujemo od predmeta Etika. Sledila je matematika, a ker nas je nadomeščal sorazrednik Luka Lavrin, nismo imeli matematike, kar sem si nekako oddahnila, saj mi ravno ni dišalo računanje. Namesto matematike smo razmišljali o izboljšavah učilnice. Tajda je predlagala, da bi imeli bazen z žogicami. Če bo razredničarka privolila, se bo ta predlog mogoče uresničil. Nato smo imeli angleščino, a bila sem že precej utrujena, saj je bila to že šesta šolska ura, sledila pa ji je še sedma ura. Na srečo nismo imeli testa, vendar smo razpravljali, kako bi lahko izboljšali učilnico. Predlagali smo, da bi izobesili plakate, ki se navezujejo na učno snov. Odšli smo na kosilo, kjer smo imeli makarone.

Na koncu me je čakalo še šolsko novinarstvo. Učiteljica nam je povedala, da bomo mogoče obiskali RTV. Tega sem se zelo razveselila. Prav tako sem bila vesela, ko je zazvonil zvonec in oznanil konec sedme šolske ure. Dan je bil prijeten, čeprav malo naporen, saj sem bila še včeraj na plezalnem taboru in sem bila zaradi tega malo utrujena.

Katja, 7. a

Prvi dan šole 

Prvi dan šole sploh ne bi vstala. Med zajtrkom sem skoraj zaspala. Morala sem kar pohiteti, ker sem si morala oprati aparat, potem pa še obleči. Ko se je začel pouk, sem bila vesela, da imamo tako dobro razredničarko, ker je vedno pozitivna. Dobili smo kar tri nove učence, zdaj nas je 28, zato smo v nekaterih razredih kar natlačeni. Po malici je začelo postajati dolgočasno. Ampak nas je (kot razred) naslednji odmor poživil, potem pa še novinarstvo sedmo uro. Na novinarstvu pa sem imela eno sošolko. Spoznala sem pa tudi nove, mislim da so v redu. Prvo uro smo izpolnili tudi anketo o sebi. Potem pa sem šla domov, in to brez domače naloge.

Lili, 7. c

Začetek šolskega leta

Zjutraj sem se težko zbudila, saj se nikoli ne zbujam zgodaj. Malo sem se veselila šole, malce pa ne. Po dolgem času sva odšli s prijateljico na sprehod z mojim kužkom in ponovno skupaj v šolo.

Ko smo prišli v šolo, smo se vsi najprej objeli. Veselili smo se drug drugega. Kot ponavadi, za začetek šolskega leta smo začeli z dvema urama oddelčne skupnosti pri razredničarki Nataši Zor in sorazredničarki Mirti Vrhovnik. Za malico smo jedli pico. Vsi učitelji so nas spraševali, ali bi radi imeli več počitnic in ali je bil dan dober ali slab. Seveda smo vsem odgovorili, da bi radi imeli daljše počitnice, na drugo vprašanje pa je bilo seveda veliko različnih odgovorov. Učiteljici sta nam povedali, o čem se bomo učili čez leto, in kakšno bo ocenjevanje. Za kosilo smo jedli makarone.

Ko sem prišla domov, so me vsi spraševali, kakšen je bil začetek šole. Odgovorila sem jim, da je bil dober. Upam, da je bil dober tudi vsem vam, ki ta članek berete.

Mia, 7. c


Vesel,  vendar žalosten začetek šolskega leta 

 Ta naslov sem izbrala, ker sem bila po eni strani zelo vesela novega šolskega leta (zaradi uporabe novih šolskih potrebščin, zgodnjega vstajanja ter občutka stresa, ko ne veš, ali boš uspel ujeti začetek pouka ...), po drugi strani pa sem bila žalostna, ker sem poleti zelo uživala, saj ni bilo testov in sem se lahko spočila od prejšnjega šolskega leta.

Ko sem po kratkih počitnicah prišla v šolo, sem začutila, da si noben od nas ne želi šole, in tudi jaz si je nisem želela. Spet sem zavohala vonj po šoli in zagledala šolske prostore. No, ko se je začela prva ura, sem nekako spet začutila, kako je po nekem času spet biti v šoli, in bila sem vesela, da sem spet tu. S sošolkami smo spet hiteli na naslednjo uro, prve tri ure mi je bilo zelo všeč, a potem se je začelo ponovno vleči. Imela sem sedem ur in priznam, da sem imela na koncu občutek, da smo v šoli že pol leta. Že prvi dan smo dobili nalogo, ni bila težka, ampak sem bila vseeno malo razočarana, da imamo že prvi dan domačo nalogo.

Po šoli sem imela še trening, zato sem bila zvečer res, res, res (še bi lahko napisala res) utrujena. Prvi dan mi je bil v večini všeč in bi ga še ponovila.

Pika, 7. a

Ponovno v šolo

Vsako leto prvega septembra se učenci vrnemo s počitnic nazaj v šolske klopi. Tokrat sem se odpravila v 7. a.

Počitnice so bile, kot vsako leto, prekratke. A vrnitev v šolo ni le slaba, prav zabavno se je vrniti in pozdraviti prijatelje. V sedmem razredu pa smo dobili tudi nov predmet - domovinska in državljanska kultura ter etika, predmet je zelo zanimiv.

Prvi šolski dan se je začel, ko sem zjutraj vstala in se pripravila za pouk. S prijateljico sva odšli v šolo, pri omaricah sem že zagledala sošolke. Prvi dve uri smo imeli razredno uro, naša razredničarka je imela prvošolčka, zato nas je prijetno pozdravil sorazrednik, učitelj Luka. Pouk je potekal gladko, brez zapletov.

Živa, 7. a

Komentarji