NEKOČ, PRED DAVNIMI ČASI ...

ne, saj se hecam, dogaja se leta 2020 oziroma, če sem natančna, danes

Vse kar sem se do zdaj v šoli naučila, so maskerazkužilarazdalja in seveda karantena. 

Prvi šolski dan je bil rahlo čuden in vsi vemo, zakaj. No, če ne veste, vam lahko povem. 


Ko prideš v šolo, te ustavi snažilka in ti reče, da moraš nositi masko ... JEJ. Nihče se ne želi daviti z masko. No, končno prideš v razred in normalno zadihaš in ugotoviš, da se ne boš selil iz učilnic ti, ampak se bodo selili učitelji. 

In ko pride prvi učitelj v razred, začne tarnati, zakaj se mora on seliti, kot da se ni selilo že miljon, okej, pretiravam, na stotine generacij učencev na tej šoli, ampak v redu, naj mu bo. 


No, pouk je v nadaljevanju potekal dokaj normalno, razen tega, da smo iz učiteljevih razlag večinoma razbrali: mrrrmrrr brunda mrrr. Dobro, se opravičujem, če sem koga užalila, ampak ali imam prav ali ne?


V redu, dosti govora o meni. Kaj pa ti? Čeprav mi ne moreš odgovarjati, te bom vseeno vprašala, kako pa ti doživljaš korona krizo? Te preganjajo kakšni strahovi glede novega koronavirusa? Kakorkoli, upam da si zdrav,  da uživaš in da ti gre dobro v šoli. 

 

Irena Tišler, 7. c


Komentarji

Objavite komentar