ZIMSKI ŠPORTNI DAN

V sredo, 11. 3. 2020, je na naši šoli potekal zimski športni dan. Na izbiro je bilo veliko aktivnosti in jaz sem se odločil za plavanje.

Ob 8.20 smo se zbrali pred glavnim vhodom šole, se prešteli in peš odpravili do avtobusa, ki nas je čakal na Duplici. Z nami je bilo več učiteljic, vse skupaj pa je vodila Monika Jelenc. 
Ko smo prispeli v Ljubljano pred Atlantis, smo se ponovno prešteli, pojedli malico ter spoznali vodiča, ki nas je popeljal v garderobe. Ko smo bili nared za plavanje, so nas prevzeli animatorji, ki so preverili, kakšno je naše znanje plavanja. Nato smo se razdelili v skupine in vsaka je imela svojega animatorja. Vsaka skupina se je igrala različne vodne igre. Igrali smo rokomet, odbojko, košarko, se spuščali po toboganih, šli v savno ...  
Bilo mi je všeč, saj sem imel dobro družbo. Na koncu smo se stuširali, preoblekli, pojedli malico in se odpravili na avtobus, ki nas je peljal nazaj v Kamnik. 
Na avtobusu so nam učiteljice povedale, da se zaradi koronaviusa zapira naša šola za najmanj 14 dni.
Opoldne smo se vrnili v Kamnik in izstopili na Duplici, kjer so nas prevzeli starši. Športni dan mi je bil všeč, bilo je zabavno, imeli smo toplo vreme in dobro družbo. 
                                                                        Nejc Okorn, 7. c

Komentarji