NA ŽIVLJENJE GLEJTE OPTIMISTIČNO, VSAKEGA OPRAVILA SE LOTITE Z DOBRO VOLJO - intervju z učiteljico Denise Zajc


Odločili sva se, da bova naredili Intervju z našo razredničarko DENISE ZAJC, ki je predmetna učiteljica gospodinjstva in tehnike in tehnologije ter organizatorica šolske prehrane.


Koliko časa ste že učiteljica?
Učila sem že mnoge vaše starejše sestre in brate, učila sem mnogo vaših staršev in učila sem nekaj svojih sodelavcev.

Zakaj ste se odločili za poklic učiteljice?
Za poklic učiteljice sem se odločila, ker sem menila, da je to najlepši poklic. Zdaj, ko že veliko let opravljam poklic učiteljice, vem, da je to najlepši poklic zame.

Ali v svoji službi uživate?
Ja, v svojem poklicu res uživam, svoje delo rada opravljam.

Kateri predmet ste imeli najrajši v šoli?
Moja najboljša učiteljica je bila učiteljica geografije, zato mi je bil tudi ta predmet najljubši. Pri njej so bile  ure resnično zelo zanimive. Najbolj uspešna sem bila pri predmetih, kjer je pomembno logično mišljenje in ročne spretnosti: matematika, fizika in tehnika.

Kateri predmet bi še radi učili?
Če bi učila kakšen drug predmet, bi bila to matematika ali fizika. Moja prva služba je bila v OŠ Janko Kersnik, Brdo pri Lukovici, kjer sem učila matematiko. Preden sem prišla v našo šolo, sem v OŠ Mengeš učila fiziko in tehniko.

Kaj bi še uvedli v šolo?
V šolo bi uvedla več gibanja, glasbe, plesa, petja in več praktičnega dela pri vseh predmetih.

Ali se od učencev tudi kaj naučite?
Od učencev se veliko naučim. Od učencev izvem zanimive zgodbe. Skoraj nikoli ne rečem, da grem v službo. Vedno rečem, da hodim v šolo. Menim, da je moj poklic moj način življenja.

Katera je vaša najljubša knjiga?
Moja najljubša knjiga, ki sem jo že nekajkrat prebrala, je Mostovi Madisona. Po tej knjigi je bil posnet film Najini mostovi, ki sem ga tudi nekajkrat gledala. Trenutno prebiram knjigo Ko ima življenje žur.

S čim se ukvarjate v prostem času?
V prostem času se rekreativno ukvarjam z različnimi športi. Rada potujem ali pa se kar potepam in raziskujem. Poleti sem rada veliko na morju. V zadnjih letih mi je zelo všeč jadranje. Pozimi pa rada smučam, v zadnjih nekaj letih sem zbrala vsako sezono več kot trideset smučarskih dni. Zelo rada hodim v savno v prostem času. Pogosto uživam v družbi dobrih prijateljev ob dobri hrani.

Kdo je vaš vzornik?
Nimam vzornikov. Včasih me kakšna lastnost pri kakšnem človeku tako navduši, da se nekaj časa zgledujem po njem.

Katero glasbo najraje poslušate?
Rada poslušam različne zvrsti glasbe.

Igrate na kakšen inštrument?
Ne igram nobenega inštrumenta. Če bi igrala kakšen inštrument, bi najraje igrala harfo in kitaro.

Se ukvarjate s kakšnim športom?
Rada se rekreativno ukvarjam z mnogimi športi. Rada imam nordijsko hojo in rada hodim v hribe. Obožujem razglede z vrhov gora. Rada kolesarim, rolam, plavam, smučam in včasih tudi tečem na smučeh. Uživam tudi v kakšnem nočnem pohodu, predvsem ob svetli ali ob polni luni. Letos sem postala ponosna lastnica supa in navdušena suparka. Veselim se že naslednje poletne sezone, ko bom raziskovala različne destinacije z vodne perspektive.

Kaj svetujete učencem?
Veliko se smejte in radi se imejte. Na življenje glejte optimistično, vsakega opravila se lotite z dobro voljo. Bodite vedoželjni. Bodite hvaležni vsakomur in bodite spoštljivi do vseh.

Kaj bi storili, če bi imeli supermoč?
Če bi imela supermoč, bi z njo ozdravila vse kronično bolne otroke. Ne zdi se mi pravično, da hudo zbolijo majhni otroci. Najhujše je trpljenje staršev ob bolnih otrocih. Pa tudi sicer bi s supermočjo ozdravila vse bolnike in izpraznila bolnice, da bi odšli zdravi domov v objem svojih najljubših.

Učiteljici se zahvaljujeva za prijaznost in čas, ki se ga je vzela za šolske novinarje.

                                                           Maša Levec in Tjaša Kosirnik, 6. b


Komentarji