POČITNICE NA OTOKU PELJEŠAC


V začetku julija smo se jaz, brat Bor, mami in oči odločili, da odidemo z avtodomom na morje.
Odločitev je bila kar težka, saj smo imeli različne želje.
Na koncu smo izžrebali in žreb je pokazal, da odidemo na Hrvaško, na otok, imenovan Pelješac. 

Vir


V soboto smo pripravili kovčke in jih zložili v avtodom. Očka zelo rad jadra na deski, zato je na streho avtodoma privezal še jadra in deski. V nedeljo, ob četrti uri ponoči, smo se z avtodomom odpeljali do kraja Ploče, kjer pelje trajekt do otoka Pelješaca. Pot je bila zelo dolga. Do trajekta smo se vozili šest ur. V Pločah smo kupili karte in počakali na trajekt. Bil je tako velik zastoj in nisem si mislila, da je trajekt tako velika ladja. Vanjo lahko zgoraj in spodaj zapelje okoli sto vozil, med njimi tudi prikolice, avtodomi in avtobusi. Z njim smo se peljali eno uro in pol. Zelo sem bila vesela, ko smo prispeli na otok Pelješac. Z avtodomom smo zapeljali iz mesta in smo že zagledali morje.

Vir
Med kampi smo izbrali kamp z imenom Antony Boy. Tam smo bili kar štirinajst dni. Plaža je bila zelo urejena, parcele so bile velike in oči je jadral na deski. Ker je imel oči rojstni dan, smo mu darilo prinesli s seboj. Bil ga je zelo vesel. Minilo je štirinajst dni in odpravili smo se domov. 
Zopet smo čakali na trajekt, ki je vozil okoli eno uro in potem je bilo do doma še šest ur vožnje. Domov smo prispeli okoli polnoči. Naslednji dan smo vse oprali in zložili iz avtodoma. Vsi smo bili zelo veseli teh lepih počitnic, polnih veselja in zanimivih dogodivščin na otoku Pelješacu. 
Komaj pa sem že čakala na 17. avgust, moj rojstni dan. PRIŠEL JE!!! 
Zelo sem bila vesela vseh daril. Dobila sem prelep skiro, ki sem si ga močno želela. Je modro-turkizne-bele barve in je zelo okreten.
Te počitnice so mi ostale v lepem spominu in zelo
Sem vesela, da sem jih preživela z vso svojo družino.

                                                                   Anja Božičnik, 6. a

Komentarji