MOJE GRŠKE POČITNICE

Vir

Končno so se začele poletne počitnice. 
Komaj sem čakala, da bomo šli v Grčijo. V Grčijo smo šli z letalom in jaz sem prvič letela ...

Ko smo prišli v Grčijo, smo se morali z letališča z avtom odpeljati do mesta Vasiliki. Po prihodu smo se otroci šli kopat na plažo, ki je bila čisto zraven naše apartmajske hiše. Čeprav je bila ta plaža najslabša plaža na otoku, je bila še vedno zelo lepa.
Drugi dan je šel moj oči v trgovino, kjer je kupil baklave. To je medena sladica, ovita v testo. In zelo je dobra! Ko smo pojedli zajtrk, smo šli na zelo lepo plažo. Tam je bila voda kristalno zelene barve. Do te plaže smo se morali peljati z avtom, do nje smo se peljali petinštirideset minut.
Tretji dan smo šli na najlepšo plažo na otoku. Voda je bila zelo mrzla, vendar tudi kristalno čista, to se je videlo tudi v globlji vodi, saj je bilo videti dno morja.

Vir


Naslednji dan sva z mojim bratom Maksom ugotovila, da imajo v pekarni zelo velike in dobre čokoladne piškote. Popoldan smo šli na plažo, ki so nam jo priporočili prijatelji, ki so bili že v Grčiji. Ta plaža je bila zakon! Na njej so bile visoke skale, s katerih smo lahko skakali v vodo.

Vir
Peti dan smo šli na še eno plažo z valovi. Valovi so bili veliki tri metre. Enkrat je prišel velik val in me zbil na tla. Skoraj bi me potegnilo notri, a me je oči hitro zgrabil za gleženj in rešil. Zvečer smo šli v mesto na večerjo, jedli smo giros. To je hrana, ki je podobna kebabu, a meni ni tako zelo všeč.
Naslednji dan smo šli na še eno plažo, kjer voda ni bila najlepša, ampak dovolj dobra za skakanje v vodo. Po kopanju smo šli na vaflje, ki so bili noro dobri in noro veliki. Najraje sem imela tiste z nutelo in banano.
Šesti, sedmi in osmi dan smo prav tako hodili na plažo.
Deveti dan smo morali pakirati, saj smo odhajali domov. Na letališču smo morali biti ob dvanajsti uri. Letalo je zamudilo in to za tri ure. Ja, cele tri ure smo čakali letalo! Ko je letalo prišlo, smo šli odložit prtljago in potem odšli iz Grčije.
Prišli smo domov in razpakirali. V Grčiji je bilo zelo lepo in upam, da bomo šli še kdaj tja.

                                                                 Ana Griljc, 6. c

Komentarji