IZGUBLJEN KOVČEK NA KEFALONIJI


Bližal se je konec šolskega leta in težko pričakovane počitnice. V načrtu sem imel dva odbojkarska tabora in kar nekaj počitnic na morju. S starši smo se odpravili na najlepši grški otok Kefalonija. Vsaj tako pravijo tisti, ki so ga že obiskali.

Vir


Zelo nestrpen sem končno dočakal jutro, ko smo z letalom iz Brnika poleteli na Kefalonijo. Na grškem letališču nas je že čakal predstavnik agencije in avtobusi, ki so nas odpeljali do hotelov. 
Ko nas je avtobus pripeljal do hotela, smo morali vzeti vsak svoj kovček. Že malo utrujen sem sledil ostalim, da se čim prej prijavimo v recepciji, nastanimo in skočimo v turkizno modro morje. 
Med prijavo je prišel voznik vprašat, ali imamo vsi svoje kovčke. Seveda smo potrdili. Ko smo prišli v hotelsko sobo, sem se hotel preobleči, nakar sem ugotovil, da mojega kovčka ni. Kaj sedaj? Padel sem v jok in obšla me je groza ter nepopisni občutki. 
S pomočjo predstavnika in prijaznega taksista sem v roku dveh ur dobil kovček. Bil sem neizmerno vesel in obenem zelo hvaležen vozniku avtobusa, da se je potrudil, da sem dobil svoj kovček nazaj.
Letošnje počitnice si bom zapomnil za vedno.
                                                                                    Urban Pate, 6. c

Komentarji