EKIPA SE PREDSTAVI - EMA


Ime mi je Ema in pišem se Kvas. Stara sem 12 let in hodim v 7. b. Imam sestro Neno in brata Gregorja. Oba sta starejša od mene. Doma imam svojo hrčico Širo, poleg nje pa imamo še psičko Mišo, ki je mamina ter dva mongolska skakača Teodorja in Alvina, ki  pa sta Nenina in Gregorjeva. Zelo rada obiskujem šolo, saj imam tu prijatelje, s katerimi se zabavamo –  ves čas se nekaj dogaja. Rada imam poletje, saj sem lahko dlje časa s prijatelji in ker gremo z družino na morje v Novigrad za 10 dni. Rada ustvarjam, fotografiram … V prostem času rada hodim na sprehode z Mišo ali pa grem s prijatelji ven. Zelo rada imam živali, zato se tudi ves čas ukvarjam z našimi hišnimi ljubljenčki. Ne maram biti veliko doma, saj se rada gibljem. Nimam idolov. Moja najljubša  glasba se ves čas spreminja. Rada imam šport in morje.         

Komentarji