MOJ PES JACK

Danes vam bom opisal svojega psa Jacka, ki pasme bostonski terier. Je majhen, črno-bel in se zelo rad igra. Ima velika ušesa in sploščen gobček. 

Vir: https://www.pinterest.com/pin/602215781392397201/
Star je dve leti in pol. Od tega ga imamo mi točno dve leti. Ko gremo na sprehod se zelo rad igra s palicami in pa s psičko Boni ter psičkom Pablom. Če pa je zunaj sneg, je še posebej razigran, saj lahko skače in se valja po snegu, čeprav ga potem velikokrat zebe, saj ima kratko dlako. 
Naša soseda ima psa Rafa, ki renči na vsakogar, zato se ne razumeta prav dobro. Ko pridemo domov, je zelo vesel, saj komaj čaka, da gremo na sprehod.
Najsrečnejši je, kadar se lahko h komu od domačih stisne pod odejo. 
Včasih ko smo z njim hodili v pasjo šolo, je takoj, ko smo prišli domov, zaspal.
Kaj pa počne zdaj? 
Zagotovo ravno zdaj spi v svoji majhni postelji, če pa bi bila vrata moje sobe odprta, bi zagotovo spal v moji postelji. No, to je moj pes.

                       Anej Kladnik Volf,  5. b

Komentarji