JUDO

Danes vam bom predstavil trening juda.

Ko pridem na trening, se najprej preoblečem v obleko, imenovano kimono. Kimono sestavljajo trije deli:
­- zgornji del
- spodnji del(hlače)
- obi (pas). 

Na treningu se najprej priklonimo (pozdravimo), nato pa se gremo kakšno igro ali dve. Ko mine pol ure, začnemo z judom. To pomeni, da nam trener Mitja Lakner pokaže nove mete, končne prijeme in podobne stvari. Na koncu treninga imamo še judo borbe, nato se še enkrat pozdravimo in gremo domov.

Zdaj pa še malo o meni. Judo treniram v Judo klubu Kamnik, včasih pa grem na trening tudi v Bežigrajski klub, saj je Kamnik njegova podružnica. Imam oranžen pas (obstajajo bel, belo-rumen, rumen, rumeno-oranžen, oranžen, oranžno-zelen, zelen, moder in rjav. Sledijo še črn, belo-rdeč in rdeč).
Vir: https://www.partizan-jesenice.si/judo/
Udeležujem se tekem in se zelo trudim, zato sem od kluba prejel dve nagradi za judoista leta v svoji kategoriji. Moja najljubša tehnika je tomoe-nage. Prva tehnika, ki sem se jo učil, je bila osoto-toši.

Judo pomeni MEHKA POT. V judu imamo veliko tekem. Pred tekmo tekmovalce stehtajo in uvrstijo v kategorijo. Ko te pokličejo, se boriš. Na eni od tekem se mi je zgodilo, da nisem imel nasprotnika in sem bil tako avtomatsko prvi.

                                                              Anej Kladnik Volf, 5. b

Komentarji