ŠE NEKAJ POČITNIŠKIH UTRINKOV

Vir: https://www.birkebeiner.org.au/skate_poles_kids/
Svoje počitnice sem preživel zelo lepo. Večino časa sem se sankal in bil doma. V nedeljo sem šel prvič v življenju v kino v Kolosej. Tam sem si ogledal film Bikec Ferdinand. Ko se je film končal, smo šli domov. Nato smo odšli v terme Snovik. Tam smo se kopali 2 uri in 10 minut, med plavanjem sem se zelo zabaval. Ko smo prišli domov, sem bil zelo utrujen.
Naslednji dan je prišel k meni moj prijatelj Filip. Ko je odšel domov, smo se šli sankat s prijatelji.
Tako sem preživel svoje počitnice.
                                                                David Gorinjac, 5. b


Med zimskimi počitnicami smo šli z bratcem Brinom, babico in dedkom na smučanje v Kranjsko Goro. 
Naš apartma je bil zelo velik in z balkona smo imeli lep razgled na smučišče. Naši sorodniki, otroci Lovro, Liam in Zara, mama Sandra in oče Jernej, so ob petih prišli ki nam na palačinke. Zvečer smo skupaj odšli na nočno sankanje in smučanje. 
Vir: https://www.thegentlemansjournal.com/6-steps-to-cross-country-skiing/
Naslednji dan jutraj smo pojedli zajtrk in odšli smučat. Najprej smo šli na položno progo (moj bratec Brin se še uči smučati), nato pa sva šla z dedom na sedežnico in se spustila po strmi progi. 
S sedežnice mi je padla palica, dedu pa očala. Na srečo sta mi palico prinesla neka fant in punca, deda pa je našel svoja očala. Ko sva se vrnila s smučišča, smo šli z babico in Brinom v apartma. 
Zadnji dan smo se odpravili v Rateče teč na smučeh. Proga je bila zelooo dolga. Ob progi smo videli vlečne pse, ki so tekmovali in na saneh vlekli svoje lastnike. 
Z Brinom sva se igrala, da je deda volk, midva pa zajca. Hitro sva tekla na smučeh in mu ušla. Naredili smo veli krog - v dveh urah smo pretekli kar devet kilometrov. Nato smo odšli v Ljubljano k noni na kosilo.

                                                                    Neža Kokalj, 5. b


Komentarji