MOJ IZLET V WOOP

Naj na začetku povem vsem, ki še ne veste, kaj je Woop – to je največji park s trampolini v Sloveniji.

Vir: https://www.visitljubljana.com/sl/obiskovalci/aktivnosti/zabava/trampolin-park-woop/
Sobota se je zame začela čisto običajno. Kot ponavadi sem vstal, se preoblekel in peljal na sprehod svojega psa. Ko sem prišel s sprehoda, sem vprašal mami, če bi šel lahko s sošolcem v Woop. Mislil sem, da bo rekla ne, a je rekla, naj vprašam sošolca, ali ima čas. In sem ga vprašal. Rekel je, da gre lahko in da se bomo še dogovorili. 
Čez nekaj časa je prišel k meni in skupaj smo odšli v Ljubljano. Ko smo prišli v Woop, je bila zelo velika gneča, saj je bila sobota. Kupili smo zapestnici, nogavic pa ne, saj sva jih že imela. Nek drug sošolec naju je namreč povabil na rojstni dan v Woop in sva jih dobila že takrat.
Ko smo vse plačali, smo odšli v garderobo, kjer so omarice in velik TV, ki predvaja varnostni video. Ko smo si ogledali video, smo ugotovili, da imamo še 20 minut. Odšli smo v bar Woopi v zgornje nadstropje, s katerega je dober razgled na celoten woop. Končno je bila ura 13 in smo lahko začeli skakati. Seveda je bilo pred začetkom skakanja še obvezno skupinsko ogrevanje, potem pa akcija. V parku je ogromno trampolinov, bazen s penicami, zelo dolg trampolin in dva trampolina, s katerih lahko ciljaš na koš. Imajo pa tudi veliko zračno blazino, na kateri so stolp, s katerega lahko skačeš, cirkuška gugalnica in vrv za hojo. Za ljubitelje iger imajo tudi polje za med dvema ognjema.
Ko je potekla ura skakanja, smo odšli še na pico v picerijo Papparoti. Ko smo prišli domov, sem moral narediti še plakat.
Za konec dneva je nato sošolec, s katerim sem odšel v Woop, še prespal pri meni.
                                                            
                                                                             Anej Kladnik Volf, 5. b

Komentarji