NAJBOLJŠE Z NARAVOSLOVNEGA TABORA SOČA

Meni je bilo najbolj všeč, ko smo plezali po sedem metrov visoki plezalni steni.  V resnici me je bilo včasih (in še zdaj kdaj) strah  velikih višin in se zato nikoli nisem mogel ukvarjati s takšno vrsto športa. Javil sem se, da grem drugi, kar sem v resnici obžaloval, ko sem se ozrl po prepreki, ki se je začela kar s previsom in nadaljeval do zvonca. Največ težav mi je povzročal del, ki je bil čisto na koncu, kjer so bili oprijemi majhni in zaobljeni, vendar mi je uspelo po zvoncu, ki je kazal konec poti, udariti trikrat v namenjeni uri. V naši skupini  sva jo trikrat preplezala le midva z Žanom Rozoničnikom, saj sva ostala nekaj minut po koncu. Še posebej Žan se je izkazal za dobrega plezalca, kar mu je povedala tudi učiteljica, ki je bila z nami. Konec koncev me je na taboru motilo le to, da sta mi moja »cimra« noč in dan nabijala glasbo in se je zato čas namenjen počitku spremenil v čas za prenašanje prijateljev.
                                                                            Beno Vrečar, 7. a



Dogodek, ki mi je bil najbolj všeč, je bil plezanje po plezalni steni, ki jo imajo v domu, in streljanje z lokom. Najprej smo imeli štiri poskusne strele, nato pa smo imeli štiri strele za tekmovanje. Najboljši dosežek med puncami je bil 34, najslabši pa 6 točk. Za lokostrelstvom smo odšli še ven, kjer smo plezali. Dogodek mi je bil všeč zato, ker je bil zelo zanimiv in ker smo se naučili, kako se pravilno strelja z lokom.
Iza Virant, 7. b



V sobi 407 smo se veliko igrali igro Risk, si pripovedovali zgodbe in se zelo zabavali. Poleg tega smo metali tudi Story Cubes in si izmišljevali zgodbe. Igrali smo tudi ping pong in nekateri so takrat spoznali svoj novi talent. Po obedih smo se v naši sobi vedno posladkali s kakšnimi sladkarijami, saj nam obroki niso zadoščali (razen, ko je Tine praznoval rojstni dan). Glede doma je bila ena velika slabost: v tuših je bilo zeeeeeeeelo mrzlo. Bilo je res zabavno in tega ne bom pozabil!
                                                                            Nejc Grčar, 7. c



Bili smo v učilnici, kjer smo imeli točke. Točke so bile smešne, ker so bili tudi vici in smešnice povezane tudi s tem, kar se dogaja pri pouku. Po teh točkah smo morali fantje iti po punce, da bi plesali, ampak smo se zmenili, da bomo plesali raje v šoli. Nato je bil disko, kjer smo vsi plesali in peli. Po disku smo se šli stuširat in umit zobe, potem pa je bil že čas za nočni počitek.
Anej Butina Sušnik, 7. b


Meni najboljša delavnica, ki jih je bilo sicer veliko ( npr. lokostrelstvo, začutimo naravo …), je bila orientacija. V skupini sem bila z Lucijo in Agato, ki sta bili tudi moji sostanovalki. Na orientaciji smo se zelo zabavale, saj smo morale uskladiti svoja mnenja in svoja razmišljanja, spoznale pa smo tudi veliko novega, na primer kdaj in zakaj so zgradili nemško kostnico, kako visok je Kozji rob … Na taboru sem se zelo zabavala, spoznala nove sošolce in izboljšala svoje znanje namiznega tenisaJ.
                                                                              Anuša Pavlič, 7. b



Ko smo prišli na tabor, so nas razdelili po sobah, v sobi 201 sem bila skupaj s svojima prijateljicama. Nato so nas razdelili po skupinah za delavnice, z mojima sostanovalkama smo bile v prvi skupini. V četrtek smo imeli orientacijo. Orientacija se mi je zdela zelo zabavna. Razdelili so nas v skupine po tri in odšli smo po mestu. Orientacija je trajala eno uro in pol. Skupina je sledila navodilom, ki jih je učiteljica napisala na list. Imeli smo tudi naloge, ki smo jih morali sproti reševati. Ko smo prišli nazaj,  smo liste oddali učiteljici, ki jih je pregledala in seštela točke. Naučili smo se skupinskega dela in opazovanja narave.
Lucija Obreza, 7. b

Vsak dan smo se zbudili ob sedmih zjutraj. Zbudil nas je učenec, ki je igral harmoniko.
Nato smo pospravili sobo in zajtrkovali. Sledil je program, v katerem smo odkrivali tolminsko zgodovino. Ob prostem času smo v igralni sobi radi igrali ping pong.
                                                                                   Luka Udovč, 7. b

Na naravoslovnem taboru smo obiskali različne zgodovinske znamenitosti v Tolminu, npr. nemško kostnico iz prve svetovna vojne, 318 let staro drevo tulipanovec, ki ga je grof Coronini posadil v času svojega vladanja, izhaja pa iz Severne Amerike … Imeli pa smo tudi orientacijo, ki mi je bila zelo zanimiva, saj smo s pomočjo nepopolnih navodil, ki smo jih na naši poti dopolnjevali, hodili po čisto novem in neznanem kraju. Na splošno pa je bilo na taboru zelo zanimivo in mi je bilo zelo všeč.
Enej Sladič, 7. b

Imeli smo se zelo dobro in bilo mi je všeč. Moj najljubši dan pa je bil zadnji dan, saj smo šli takrat domov, pa tudi  zaradi takratnega pouka. Zadnjo šolsko uro je šla naša skupina plezat, streljat z lokom in igrati ping pong. Vse mi je bilo všeč, najbolj všeč pa mi je bilo plezanje. Steno smo lahko gledali ves teden, imeli smo namreč velika okna, ki so gledala na plezalno steno. Ko smo jo  samo gledali, se ni zdela tako težka, ko pa smo jo hoteli preplezati, to ni bilo lahko. Kljub temu smo jo preplezali vsi.
                                                                                        Jan Luka Matičič, 7. c

Na naravoslovnem taboru v Tolminu smo učenci zelo uživali. Obiskali smo mnogo zgodovinskih znamenitosti in spoznali veliko novih naravoslovnih vsebin. Ker smo imeli toliko dejavnosti, se je res težko odločiti katera je bila najboljša, saj so bile vse po svoje izvrstne. A morda se mi je v spomin najbolj vtisnil orientacijski pohod, kjer smo se morali z zemljevidov, z navodili in s svojim znanjem geografije, matematike in naravoslovja znajti v novem neznanem okolju. Preden smo se odpravili, smo se o vsem pogovorili v učilnici, nato pa smo se razdelili v trojice in pare. Z navodili in zemljevidom Tolmina, ki smo ju dobili, smo morali priti do sotočja rek Tolminke in Soče in po drugi poti nazaj do CŠOD doma. Med potjo smo morali početi razne stvari, ki so se navezovali na vse možne predmete. Šteti smo morali bele črte v prehodu za pešce, preračunavati nosilnost mostu iz kg/m2 v g/cm2, ugotoviti, za katero vrsto drevesa gre, prepoznati bližnji hrib in še mnogo zanimivih dejstev. Ko smo prišli v učilnico, smo preverili pravilnost naših odgovorov in razglasili zmagovalca. Sprehod je bil zelo poučen, pomagal pa nam je tudi v naslednjih dneh našega bivanja, saj smo imeli prednost pred drugimi skupinami, ki so zgolj poslušale učiteljevo predavanje, mi pa smo, prepuščeni sami sebi na terenu odkrivali skrivnosti Tolmina.
Miha Okorn, 7. b



Najlepše je bilo, ko smo se vozili v Tolmin. Sedela sem v zadnjem delu avtobusa s svojo prijateljico. Najprej sva se pogovarjali o najini prihodnosti, nato pa sva skupaj s sošolci in sosošolci peli pesmi. Bilo je zelo zabavno in glasno. ;) Všeč mi je bilo tudi na orientaciji (ena izmed delavnic). Super je bilo, ko so nam učitelji tam zaupali in nas same spustili na teren. Tamkajšnji učitelj nas je usmeril ter nam zaželel srečo. Med potjo smo spoznali, da so prebivalci tam okoli zelo prijazni, saj so nam pomagali. Na koncu, ko je bilo že temno, smo se združile S skupino fantov. Živi in zdravi smo se vrnili v dom. Na koncu pa se je izkazalo, da smo zmagale.  
                                                                                            Gaja Vdovč, 7. c

Na taboru mi je bilo najboljše, ko smo šli v Dantejevo jamo. Notri so bili netopirji, ki so seveda spali in se jih nismo smeli dotikati, ker prenašajo steklino. Zabavno je bilo, ko smo se morali skoraj plazili v jami, saj je bil strop tako nizek. Na koncu smo v jami luči ugasnili za eno minuto. Ko smo punce zunaj jame čakale na fante, saj smo šli v dveh skupinah, smo srečale 3 zelo prijazne gospe, z njimi smo se malo pogovarjale, nato pa smo šle v jamo, saj so iz jame prišli fantje.
Eva Obreza, 7. b



V šoli v naravi mi je bilo všeč, saj smo počeli veliko zabavnih stvari. Odšli smo tudi na Kozlov rob, v Tolminska korita, na orientacijski pohod in počeli še veliko drugega. Všeč mi je bilo tudi, ker smo imeli veliko prostega časa. Še posebej pa mi je bilo všeč, ko smo plezali in streljali z lokom, kar smo počeli zadnji dan.
                                                                                           Lana Drole, 7. c

Komentarji