V petek in soboto, 10. in 11. 11. 2017, se je na naši šoli odvijal Tabor
radovednih, ki smo se ga (lahko) udeležili učenci od 7. do 9. razreda.
Učitelji
so se za ta tabor in prenočitev v šoli odločili
zato, da bi učno snov obravnavali na drugačen način, da bi delali kot skupina,
se zabavali in razvijali socialne veščine. Hkrati pa smo imeli na taboru kar
šest ur izbirnega predmeta, ki ga sicer obiskujemo.
Učitelji,
ki so vodili in pripravili program ter nas spremljali, so Tanja Bervar, Tadeja Kilar,
Monika Jelenc, Danica Mati Djuraki, Anamarija
Erčulj, Jana Jus, Tina Plahutnik, Urška Gostečnik, Mirta
Vrhovnik, Rosana Kleindienst in
Danijel Haromet.
Delavnice
so potekale v okviru izbirnih predmetov: Poskusi
v kemiji, Kemija v življenju, Rastline in človek, Gledališki klub, Likovno snovanje, Zvezde in
vesolje ter Sodobna priprava hrane.
Po
prvi delavnici smo imeli večerjo, kjer smo v miru pojedli in se pripravili na
naslednjo delavnico, pri kateri smo v večini zamenjali predmete. Med vsemi delavnicami
smo šolski novinarji hodili naokoli in fotografirali učence pri delu. Ko smo
končali z drugo delavnico, smo se pripravili na spanje. Spat smo odšli ob
polnoči.
Vstali
smo ob 6.30 in odšli na zajtrk, na voljo smo imeli eno uro, da smo lahko pojedli
najpomembnejši obrok. Sledila je tretja delavnica. Na koncu smo se še
fotografirali in za seboj vse lepo pospravili.
Eva Obreza, 7. b
Nekaj utrinkov udeležencev ...
V petek 10. in soboto 11. novembra je na naši šoli potekal Tabor radovednih. Učiteljice so za učence izbirnih predmetov pripravile različne delavnice. Ker obiskujem izbirna predmeta Rastline in človek ter Zvezde in vesolje, sem se udeležil teh dveh delavnic.
Prva delavnica je potekala v učilnici
biologije. Pripravila jo je učiteljica Monika Jelenc. Sodelovalo nas je 8
učencev. Izdelovali smo sivkine kopalne kroglice. Najprej smo izdelali maso,
nato pa smo z njo napolnili modelčke in izdelali kopalne kroglice v obliki srca
in školjke. Kroglice bomo učenci odnesli domov, polovico pa se jih bo prodajalo
na šolskem sejmu, kjer jih lahko kupite tudi vi.
Po končani prvi delavnici smo imeli
večerjo. Kuhar Iztok je za vse učence pripravil slasten šmoren. Hvala!
Ob devetih smo začeli z drugo
dejavnostjo, ki je potekala v učilnici fizike, pripravila pa jo je učiteljica
Danica Mati Djuraki. Če bi bilo lepo vreme, bi odšli na šolski vrt in opazovali
zvezde, ker pa so nebo zastirali oblaki, smo ostali notri in se poigrali s
fotoaparati. Razdelili smo se v pare. Eden od para je slikal tako, da je za pol
minute dvignil zaslonko fotoaparata. Učiteljica je ugasnila luči, drugi od para
pa je s svetilko risal različne oblike ozvezdij. Ko se je zaslonka spustila in
je fotoaparat naredil sliko, so se na sliki jasno videle sledi našega risanja.
Na začetku so bile oblike smešne in nepravilne, vendar smo z malo vaje na koncu
vsi risali odlična ozvezdja in like ter se naučili veliko novega.
Tabor radovednih mi je
bil zelo všeč, saj smo se pri obeh delavnicah na zabaven način naučili veliko
novega. Če bo na šoli še kdaj potekal tak dogodek, se ga bom gotovo udeležil.
Miha Okorn,
7. b
Živijo!
Danes bi ti rada prestavila svoje
mnenje o taboru radovednih.
Upam, da si se tabora udeležil, saj
si v nasprotnem primeru zelo prikrajšan.
V šolo sem prišla točno ob pol šestih,
čeprav sem bila s sošolkami dogovorjena 15 minut prej (zame je dokaj običajno,
da dogovorjeno uro zamudim). Z vso prtljago smo se odpravili po stopnicah v
tretje nadstropje. Seveda smo bili skoraj zadnji.
Nato so nam učiteljice razložile,
kako bo tabor potekal.
Najprej smo odšli na prvo delavnico.
Med vsako delavnico sva z mojo najboljšo prijateljico odšli slikat še ostale
delavnice.
Delavnice so bile po mojem mnenju
izjemno zabavne, saj je pouk potekal bolj sproščeno. Lahko smo se pogovarjali,
poslušali glasbo in (z učiteljičinim dovoljenjem) obiskali tudi svoje sošolce.
Po prvi delavnici smo imeli večerjo,
kjer smo jedli narezane palačinke – šmorn.
Nato smo odšli na drugo delavnico, ki
je bila zame (ponovno) Gledališki klub.
Po drugi delavnici pa smo se
odpravili na »počitek« v telovadnico.
Spala sem z Lucijo, zato tako
imenovani počitek za naju ni veljal.
Zjutraj smo imeli zajtrk, nato pa smo
odšli še na našo zadnjo delavnico.
Pri gledališkem klubu smo brali in
vadili besedilo, naše ozadje pa je bila vseeno (malo bolj zaspana) glasba.
Na koncu smo naredili še skupinsko
fotografijo in odšli domov.
Mislim, da bi moral
biti tabor obvezen za vse. Imela sem se res odlično, le malo sem bila zaspana.
Anuša Pavlič, 7. b
Na Taboru
radovednih sem se udeležila delavnice Angleške
pravljice, ki sta jo vodili učiteljici Mirta Vrhovnik in Rosana Kleindienst
(na delavnici smo izdelovali lutke za predstavi Rdeča kapica in Pika Nogavička)
in likovne delavnice, ki jo je vodila
učiteljica Anamarija Erčulj. Pri likovni delavnici smo prvi dan izdelovali
lampijone iz kozarcev za vlaganje z različnimi tehnikami in motivi, naši
izdelki so ob večerji krasili mize. Naslednji dan pa smo lahko izdelovali
origamije, lampijone ali pa smo risali z različnimi tehnikami.
Tabor mi je bil všeč, saj so bile delavnice zelo
zanimive, hrana pa je bila zelo okusna. Edina stvar, ki mi ni bila všeč, je
bila ta, da smo spat odšli približno ob polnoči, vstali pa smo ob 6.30.
Iza Virant, 7. b
V
petek smo se sedmi, osmi in deveti razredi udeležili Tabora radovednih, kjer
smo nekateri tudi prespali. Na taboru so potekale različne delavnice, na
katerih smo se seveda tudi zabavali. Udeležila sem se likovne delavnice in danes vam jo bom tudi predstavila. Dve uri smo
imeli zvečer – okraševali smo lončke za sveče. Na izbiro smo imeli veliko
tehnik (npr. s sošolkami smo šle ven po kamenčke in vejice). Ob večerji smo z
izdelki okrasili mize.
Po
večerji smo si pogledali še film, nato smo šli ob polnoči spat in se zbudili ob
pol sedmih. Po zajtrku smo imeli še dve uri likovne, le da smo delali drugačne
izdelke. Na izbiro smo imeli origami, slikanje na steklo in risanje s tehnikami
po izbiri.
Meni osebno je bilo zelo
všeč in bi šla še enkrat.
Ajda Uršič, 7. b
V šolo sem prišla ob pol šestih in se udeležila
gledališke delavnice, kjer smo izdelovali sceno. S prijateljico Anušo pa sva vmes
odšli pogledat tudi druge delavnice in posneli nekaj fotografij za šolsko
novinarstvo.
Po koncu druge delavnice smo odšli na večerjo
in jedli odlične palačinke. Nato smo se razdelili v telovadnice in pripravili
posteljo. Bilo je zelo pozno, zato smo se umili in pripravili za spanje. Imeli
smo še nekaj minut za pogovarjanje (kar se je meni zdelo veliko premalo) in
nato smo morali oditi spat.
Zjutraj smo se zbudili ob pol sedmih, kar je
bilo sicer zelo kmalu, toda v jedilnici smo imeli še eno uro za počitek. Nato
smo imeli zajtrk in nato naslednjo delavnico. Ob enajstih se je tabor končal,
naredili smo še skupinsko fotografijo in odšli, saj so nas starši že čakali.
Tabor se mi je zdel zelo
zabaven in učiteljice so bile prijazne.
Lucija Obreza, 7. b
Na prvi
delavnici smo šli v bivšo smodnišnico pri Domu kulture. Potem smo šli še v Escape
house, tam smo morali pobegniti iz sob. Odkleniti smo morali skrinjo, ki je
bila privezana z verigo in ključavnico, katere kodo smo morali najti. V skrinji
je bil zemljevid do izhoda iz hiše. Na koncu nas je čakal vroč čaj. Ko smo
popili čaj, smo odšli v igralnico, kjer so bile različne igre. Ljudje so bili
tam zelo prijazni, in če nam kaj ni šlo, so nam pomagali.
Pri drugi
delavnici smo slikali z fotoaparati in z lučkami. S kamerami smo snemali in po
koncu snemanja dobili končno fotografijo.
Zelo mi je bilo všeč.
Anej Butina Sušnik, 7. b
Komentarji
Objavite komentar