R. J. Palacio: ČUDO

August je fant, ki se je rodil malce drugačen od ostalih. Pri vseh otrocih je ena prvih stvari, na kar najprej pomislimo, njihov vesel in čudovit obraz. A August tega ne dojame pozitivno, saj se je rodil s hudo poškodovanim obrazom, ki mu ne daje lepega videza. Imel je ogromno operacij, da bi postal dokaj''lep''. A lep nisi le na videz, takšen si tudi glede na svoje lastnosti in čustva. Tako se na lepem starši odločijo, da ga vključijo v 5. razred, saj se je do zdaj izobraževal doma. Si bo August našel družbo ter dokazal, da je ne glede na videz dober? To ugotovite sami v knjigi Čudo. 
Moj najljubši odlomek iz poglavja Poletna miza knjige ČUDO.

Poletna miza
Bila je ena od tistih deklet, ki so me prej opazovale: šepetajoča in z roko pred usti. Najbrž je bila tudi Summer ena od deklet za tisto mizo.
Summer me je pogledala, se nasmehnila in si privoščila nov zalogaj makaronov s sirom.
»Hoj, najini imeni se ujemata,« je rekla med žvečenjem.
Očitno je opazila, da se mi ne sanja, o čem govori.
»Summer je poletje, August pa poletni mesec,« mi je razložila in takoj se mi je svitalo, o čem govori.
»Aja, seveda,« sem rekel čez sekundo.
»Tale miza bi bila lahko 'samo za poletne',« je rekla. »Tu lahko sedijo samo mulci s poletnimi imeni. Pa poglejva, imamo koga, ki mu je ime June kot junij ali July kot julij?«
                                                                  Odlomek iz knjige Čudo

Če pa vam ni do branja, bo kmalu v kino prišel tudi film s ponosnim imenom ČUDO.


                                                                               Matevž Keber, 7. a

Komentarji