MOJE OTROŠTVO JE BILO VESELO IN RAZIGRANO - intervju z učiteljico biologije in naravoslovja Moniko Jelenc

Za intervju z učiteljico Moniko sem se odločil, ker me zanima biologija in ker učiteljica pri pouku zelo dobro razlaga snov. Ko je treba v učilnici (skoraj vsako uro) narediti mir, je to zanjo mala malica. Učiteljica razlaga tako, da vsi v razredu poslušamo, hkrati pa je zelo prijazna in potrpežljiva.

Kakšno je bilo vaše otroštvo?
Moje otroštvo je bilo veselo in razigrano, rada sem opazovala naravo.

Kako, da ste se odločili za poklic učiteljice?
Vedno sem rada delala z ljudmi, ker pa so me je vedno zanimali človek in živali, sem se odločila za študij biologije.

Ste si želeli postati učiteljica?
Da, hkrati pa me je zanimalo tudi zdravstvo.

Kaj ste kot otrok počeli v svojem prostem času?
Igrala sem nogomet, košarko, skrbela sem za domači vrt ter gledala dokumentarce in risanke.

Katere igre so vam bile všeč?
Dojenček in igra zunaj.

Ali vam je bila šola všeč?
S sošolci smo se dobro razumeli, sicer pa je čas šolanja minil brez posebnosti.

Koliko časa ste potrebovali za pot v šolo?
45 minut avtobusom oziroma eno uro.

Kje in kaj ste študirali?
Študirala sem na Pedagoški fakulteti v Ljubljani, smer biologija in kemija.

Ste v času šolanja uporabljali računalnik?
Da, pri urah računalništva.

Kaj pričakujete od učencev, ki jih poučujete?
Iskrenost, spoštljivost in voljo do učenja.

Katero snov najraje razlagate?
Anatomijo človeka.

Kako, da ste se odločili delati na Osnovni šoli Frana Albrehta?
Razpisano je bilo prosto delovno mesto za učiteljico kemije.

Ali vam je všeč današnji šolski sistem?
Ima dobre plati in nekaj pomanjkljivosti.

Učiteljici se zahvaljujem za sodelovanje. Pogovarjala sva se v učilnici biologije, najin pogovor je tekel tekoče in brez prekinitev. Čeprav sem zamudil kosilo, je bil intervju tega vreden.

                                                                                          Jan Luka Matičič, 7. c

Komentarji