EMMA WATSON NI ZGOLJ IGRALKA

Odločila sem se, da vam bom povedala nekaj o svoji najljubši igralki, Emmi Watson.

Vir: https://www.bustle.com/articles/134529-emma-watsons-feminist-book-club-is-now-up-and-running-and-heres-how-you-can-join
Vir: https://www.pinterest.com/pin/449656344017245660/
Odločila sem se, da vam bom povedala nekaj o svoji najljubši igralki, Emmi Watson.
Rodila v Franciji, kjer je živela samo do svojega petega leta, kasneje pa se je preselila, saj sta se njena starša ločila. Kot šestletnica si je zaželela postati igralka. Šolala se je na umetniški šoli Stagecoach.
Zaslovela pa je z eno glavnih vlog v filmu Harry Potter, kjer je igrala Hermiono, pametno mlado čarovnico, ki po naključju spozna Harryja. 
V času snemanja filmov o Harryu pa se je vseeno posvetila tudi šolanju in opravila izpite z odliko.
Kot sem omenila, je zaslovela pri devetih letih, njena slava pa se je samo še nadaljevala. Njena najnovejša filma, ustvarjena v letu 2017, sta Circle (V mreži) in Beauty and the Beast (Lepotica in zver), posneta po knjižni uspešnici. Ogledala sem si oba filma in bila navdušena nad njeno igro.
Emma Watson pa ni zgolj igralka, temveč je tudi borka za ženske pravice. Prizadeva si, da bi ženske pridobile enake pravice, kot jih imajo moški.  Ustvarila je tudi svojo kampanjo, imenovano HeForShe
Pred kratkim  se je odločila, da bo sama zasnubila svojega fanta in opravila s predsodkom, da lahko za roko prosijo samo moški. 
Kritiki se nad njo zgražajo, saj to ni običajno, meni pa se Emma Watson zdi izjemna! 


                                                   Anuša Pavlič, 7. b

Komentarji