LETNA ŠOLA V NARAVI - SAVUDRIJA 2017

Prejšnji teden smo bili v šoli v naravi v Savudriji. Savudrija leži na Hrvaškem in tja nas je odšlo kar devetdeset učencev petega razreda. V sobi sem bil z Nejcem Drolcem, Nejcem Dobovškom, Gašperjem, Miho, Luko, Lovrom in Simonom.
Opisal bom peti dan.
            Ko sem se zbudil, sem se pogovarjal s prijatelji, torej s svojimi sošolci. Ob sedmih je bilo bujenje, pet minut kasneje pa jutranja telovadba, ki je potekala pred vilo, vodil pa jo je učitelj Aleš. Telovadbi smo imeli zajtrk, kjer so se vsi grebli za čokoladni namaz. Sledil je akvatlon, tam sem bil slabši pri teku, sem pa veliko pridobil pri plavanju. Na koncu sem bil trinajsti, kar mi veliko pomeni. Za nagrado sem dobil obesek za ključe. 


Ker smo bili vsi sestradani, smo odšli na kosilo. Nato smo odšli v sobo po že spakirane kovčke. Prinesli smo jih dol in dobili še izdelke, ki smo jih naredili dva dneva nazaj.  Kovčke smo odnesli v avtobus in že smo z veliko lepimi spomini odhiteli domov.
            Po dolgi vožnji smo le prišli v Kamnik. Tam smo že videli starše, ki so nas že nestrpno čakali. Takoj ko smo skočili z avtobusa, smo se pognali v njihov topel objem.
                                                               
                                                                          Anže Bučar, 5. Ne



Komentarji