EKIPA SE PREDSTAVI - GAJA


Sem Gaja in pišem se Vdovč. Obiskujem 7. c razred. Imam dobre ocene, razen pri angleščini, ta mi res ne gre. Obožujem branje, moja naj naj knjiga je Somrak. Najraje najprej preberem knjigo in potem pogledam film – ne vem zakaj, ampak tako mi je všeč. Imam brata ter dve sestrici. Za rojstni dan sem dobila tudi dve zlati ribici, nisem ju poimenovala, saj ju sploh ne ločim. Zelo rada igram računalniško igro League of legends.  V šoli ne maram kosil. 
Imam najboljšo prijateljico, s katero se druživa že od vrtca. Z družino ne potujemo ravno pogosto.  Izven šole ne obiskujem nobene dejavnosti. Veliko časa preživim v šolski ali matični knjižnici. Prosti čas si krajšam z mlajšo sestrico, branjem in igranjem LOL-a (krajšava za League of                                                                           legends).

                                                                           Gaja Vdovč, 7. c

Komentarji