ŠE EN TEDEN V OSNOVNI ŠOLI - Pika

Šolsko leto se z naglico končuje, še posebno za učence 9. razreda. Na osnovno šolo nas bo vezalo veliko lepih in tudi nekaj slabih spominov, prepričana pa sem, da bomo čez nekaj let o osnovni šoli znali povedati le najlepše stvari. Da pa bi bile te lepe stvari zabeležene, sem nekaj vprašanj zastavila sošolki Piki Vrhovnik.

Kako bi opisala teh 9 let z eno besedo?
Z eno besedo: zanimivo.

Kateri dogodek se ti je najbolj vtisnil v spomin?
Tabor v 7. razredu, ko smo se za 5 dni odpravili v Tolmin.

Katera stvar ti je bila boljša v Tunjicah in katera v Kamniku?
V Tunjicah mi je bilo všeč, da je bil pouk sproščen in nismo imeli tako velikih obremenitev, v Kamniku pa smo spoznali nove ljudi in učitelje. Posebno sta mi bila všeč tudi tabor in ekskurzija v Tolmin.

Kaj pa ti je bilo slabše v Tunjicah in kaj v Kamniku?
V Tunjicah mi je bilo všeč vse, razen verjetno kakšnih malenkosti, ki se jih ne spomnim dobro. V Kamniku sem spoznala svoje nove sošolce, nekateri od njih so se v 4 letih lahko tako zelo spremenili, da jih skoraj ne prepoznam več.


Je bila v teh 9. letih kakšna stvar, ki bi jo spremenila?
Da, saj so naš tunjiški razred razdelili na dva dela, kar mi ni bilo najbolj všeč, saj smo se razumeli zelo dobro. Spremenila bi, da bi bili še vedno vsi v enem razredu. Želela bi tudi več ekskurzij in taborov.

Kaj pa boš najbolj pogrešala?
Določene učitelje in prijatelje.

Kaj bi svetovala mlajšim generacijam, da uspešno končajo osnovno šolo?
Bodite to, kar ste, in potrudite se po svojih najboljših močeh, saj se ne učite za druge, ampak zase. Začnite se ukvarjati s stvarmi, ki jih radi počnete, tako boste tudi bolj uživali v življenju.

Kaj misliš, da bo drugače na srednji šoli?
Predvsem se bo spremenilo okolje, ljudje in prijatelji. Tudi šola bo verjetno težja in hrana bo drugačna (smeh).

Hvala za tvoj čas in odgovore.
Ni za kaj.

                               Anja Slana, 9. a

Komentarji