GREEN DAY

Predstavila vam bom eno od glasbenih skupin, ki so mi pri srcu, in sicer Green Day.

Vir: http://worldversus.com/GreenDay-vs-LinkinPark

V okviru svoje turneje so 6. junija 2017 prišli tudi v ljubljanske Stožice. Sama se koncerta nisem udeležila, veliko prijateljev pa mi je povedalo, da se jim je zdel zelo dober, vendar Stožice niso najprimernejši kraj za koncerte. Billie je gledalce v prvih vrstah polival z vodo ter eni oboževalki dal zastonj kitaro.
Njihova predskupina je bila Rancid.

Green day niso bili prvič v Sloveniji, temveč že so bili v Ljubljani, in sicer leta 1996 in 1998.
So ameriška pop punk skupina, v kateri so glavni člani: Billie Joe Armstrong, Mike Dirnt, Tre Cool in Jason White. Skupina je do danes prodala več kot 70 milijonov zgoščenk.

Vir: https://9gag.com/gag/aoZ9M8X/wake-me-up-when-september-endsthe-story-behind-the-song
Njihove popularne pesmi so: Boulevard of broken dreams, Wake me up when september ends, American idiot, Basket case, 21 guns.
Pesem »Wake me up when september ends« je napisal Billie Joe Armstrong o svojem preminulem očetu, ki je umrl, ko je imel Billie samo 10 let.

                                               Tiana Černe, 7. c

 Viri:



Komentarji