IZLET V BENETKE

V Benetke smo se odpravili 22. 4. 2017. Do pristanišča San Marco smo se peljali z avtobusom, kasneje smo pa pot nadaljevali z ladjico. Ko smo prispeli do samega mesta, smo najprej odšli na Trg sv. Marka (San Marco). Tam nam je vodička pripovedovala zgodbo o tem, kako je bil sv. Marko poražen v boju za Benetke, in da se ta trg v spomin imenuje po njem. Priložnost smo si imeli tudi ogledati palačo, v kateri je bival sv. Marko. Zelo je velika in ima 63 sob in še 4 muzeje.
Nato smo si lahko sami ogledali celotno mesto.

Vir: http://www.printmywallpaper.co.uk/product/burano-island-canal/


Prvo ob čemer mi je zastalo srce, je bil ogromen most – ko sem stopila nanj, sem pogledala predse in zagledala celotno mesto, ki je zelo veliko. Potem sva z mamo odšli v trgovino, kjer izdelujejo izdelke iz stekla, ki se imenuje Morano. Najbolj zanimivo pa mi je bilo, da so sredi tržnice pekli ribe in vpili, naj izkoristimo priložnost in poskusimo vse specialitete, ki so jih pekli na tržnici. Sama sem poskusila lignje in bili so zelo okusni.
Bližal se je konec dneva in na žalost smo zapustili Benetke. Najbolj zanimivo v Benetkah pa se mi je zdelo, da tam ni nobenega avta, motorja ali česarkoli, ampak se ljudje po mestu premikajo peš in z ladjicami, ki jih imenujemo gondola.                                                                                 
                                                                       Ivana Petrović, 7. c                                                                         

Komentarji