CLASH ROYALE

http://www.reducepicture.com/archives/53
Živjo, sem Nik, največji igralec iger med šolskimi novinarji in z menoj boste spoznali nekaj najboljših video iger na svetu.

Danes vam bom predstavil igro, ki me je prevzela: CLASH ROYALE.
V njej zelo uživam in prišel sem že do pete arene ter sem v klubu CRC Kamnik. Če igrate, se pridružite našemu klanu. 

Pravila igre:
Pri tej igri vi zbirate karte, s katerimi  se bojujete v različnih arenah. Vendar, pozor! Da pridete do različnih aren, morate imeti določeno število trofej.
Trofeje:  Dobite jih po vsaki igri, če seveda zmagate: število (20–35).
Potek igre:
Igra poteka tako, da s pomočjo svojih kart poskušate uničiti sovražnikove stolpe. V primeru, da ste uničili glavni stolp, ste avtomatsko zmagali.
Upam, da sem vas navdušil za igranje te igre in da sem naredil nekaj reklame za naš klan.
                              
                                         Nik Prosenc,  7. b

Komentarji