SLOVENSKI IZBOR ZA PESEM EVROVIZIJE - EMA 2017

Vir: http://eurovisionworld.com/?eurovision=2017
Prvi in drugi predizbor sta že za nami in znanih je vseh osem finalistov, ki se bodo pomerili danes v finalu. Zmagovalec nas bo zastopal na letošnji Evroviziji.
        Naprej so se uvrstili: KiNG FOO, Nika Zorjan, Sell Out, Omar Naber, Raiven, BQL, Tim Kores in Nuška Drašček.
        Malo o Evroviziji. To je tekmovanje, pri katerem vsa Evropa (in Avstralija od leta 2015) glasuje in izbira najboljšo pesem tega leta. Skozi leta so se zvrsti glasbe spreminjale, zadnje čase pa prevladuje popularna glasba. Rock je na tekmovanju le redko uspel ali dosegel dober rezultat. Letos se potovanje Evrovizije nadaljuje v Ukrajini. Na letošnji Emi smo videli veliko popularne glasbe, ampak tudi nekatere glasbene zvrsti, kot sta ska in rock.
        Pa naj še malo komentiram letošnje finaliste. Skupina KiNG FOO je predstavila pop-rock pesem, ki po mojem mnenju zaradi popularne glasbe na Evroviziji nima veliko možnosti. Pesem je počasnejša in manj aktivna kakor rock glasba, čeprav oblačila izvajalcev nakazujejo na rock.
        Nika Zorjan me je zelo presenetila z izbiro dialekta v besedilu pesmi. Ta poteza je zelo drzna in tvegana, ne vem, zakaj ljudi to moti.
        Uvrstitev Sell Out je iz mojega zornega kota velika napaka ocenjevalcev. Pesem nima veliko možnosti na izboru, in če zmaga v finalu Eme, bo to veliko presenečenje.
        Počasen in umirjen začetek pesmi Omarja je zanimiv, toda ne pretiran, saj se pesem kasneje razvije. Še vedno se mi zdi, da pesem ni tako eksplozivna in da bi to morala biti.
        Raiven je že lansko leto poskusila na Emi in ni ji uspelo. Letos se je predstavila z bolj umirjeno pesmijo. Zelo mi je všeč nastop, kjer obleka zažari.
        BQL sta definitivno moja favorita in mislim, da bi morala zastopati Slovenijo. Pesem ima malo španskega ritma, kar je sedaj v modi.
        To je moje mnenje o letošnji Evroviziji in Emi. Za koga pa navijate vi?


                                                           Matic Hrabar, 7. c

Komentarji