EKIPA SE PREDSTAVI - PIKA

Hej!



Sem Pika Vrhovnik in sem učenka 9. a razreda, stara sem 15 let in živim v Tunjicah.
Zelo rada fotografiram naravo in ljudi, ena izmen mojih najljubših stvari pa je poslušanje glasbe.
Poslušam metal, ki je pa je nekako tudi postal del mojega življenja, moje najljubše skupine so Mayhem, Bathory, Carach Angren, Metallica in seveda še mnogi druge.  Rada obiskujem koncerte, se družim s prijatelji, včasih pa res potrebujem čas samo zase, zato za trenutek izklopim vse mobilne naprave, si privoščim nekaj dobre glasbe in odpotujem v svoj svet domišljije, vse to pa prenesem na platno ali list papirja. Moje misli so dostikrat temačne, kar se tudi kaže v mojih fotografijah in slikah.
Za zaključek pa še, bodite to, kar ste, and be careful, because when it's cold and when it's dark … the freezing moon can obsess you! Imejte se radi.



Komentarji