EKIPA SE PREDSTAVI - MANCA

Živjo, sem Manca Vehovec. Stara sem 14 let. Moj vsakdan spremlja šport, v zadnjem času pa sem se začela aktivno ukvarjati tudi s petjem. Že od malih nog je v meni tlela želja po učenju petja, pa vendar nisem prišla dlje od pevskega zbora, zdaj pa so sanje končno postale resničnost. Pojem vsak dan, saj mi je to v veliko veselje. Menim, da pri solo petju v pesem lažje vključim čustva kot pri zborovskem petju,  pa vendar uživam tudi v večglasju. Za svojo aktivnost poskrbim s športom, ki me veseli in mi nudi zadovoljstvo. Najbolj so mi pri srcu bolj »adrenalinski« športi. Izkusila sem jih že kar veliko: balet, ples, odbojka, nogomet, sedaj pa končno tudi pravo gorsko kolesarjenje, ki zadovolji moje »standarde« z veliko mero adrenalina in veliko potrebnega kondicijskega pripravljanja. Toliko o sedanjosti.


Mojo prihodnost pa, močno upam, bo krojilo gledališče, ki me je začelo zelo zanimati ne dolgo nazaj. Prej ni namreč ni bilo preveč pobliže predstavljeno. Trenutno obiskujem predstave v drami in nadobudno spremljam igralca Klemna Janežiča. Pogosto vprašanje, zakaj ravno on: zato, ker ga zelo spoštujem kot mladega igralca z veliko izkušnjami, saj je v Sloveniji to velik uspeh. Je tudi dramski igralec, za kar je potrebno veliko dela. Toliko priprav za eno predstavo, poznavanje ozadja, razumevanje sporočilnosti ...  Sama bi šla rada po podobni poti, zato sem se odločila, da grem na SVŠGL, umetniško gimnazijo – dramsko, nato pa si želim izobraževanje nadaljevati na Akademiji za radio, film in televizijo (AGRFT). V igralstvu sicer še nimam izkušenj, vendar delam v smeri, da bi jih čim več pridobila. Prijavljena sem na strani avdicija.com, kjer spremljam razpisane avdicije za reklame, nadaljevanke itd.. Med srednješolskim izobraževanjem se bom pridružila tudi Gledališču Glej in nadaljevala z vsemi prej opisanimi dejavnostmi, ki me izredno veselijo.

Komentarji