ŠOLA V NARAVI - LIVŠKE RAVNE

Danes vam bom predstavil šolo v naravi na Livških Ravnah. Bili smo v domu, ki se imenuje po ptici Kavki, torej se dom imenuje Kavka.
V ponedeljek zjutraj ob 7.00 nas je Kam Bus odpeljal izpred šole. Vozili smo se dve uri in pol. Pot je bila zelo ovinkasta in ozka. Med potjo smo videli gorovje, most, čez katerega je vozil tovorni vlak, in veliko drugih zanimivosti.
Na cilj smo prispeli ob 10.30. Najprej so nas učitelji razporedili po sobah, nato pa smo razpakirali prtljago. Zbrali smo se v jedilnici, tam so nam učitelji predstavili dom in dejavnosti, ki so nas čakale. Sledilo je kosilo, po kosilu pa počitek, ki je bil kar dolg in smo ga preživeli z družabnimi igrami. V našem domu so bili tudi učenci iz neke primorske šole, bili so osmi razred in bilo jih je samo 11, saj je na vsej šoli samo 13 osmošolcev. Po končanem odmoru smo šli na igrišče in imeli razne igre. Ta čas je hitro minil in že je bila večerja. Po večerji smo imeli spet prosti čas, nato pa še večerni pohod. Šli smo na vrh Kuk. Ko smo prišli do vrha, smo pogledali okolico ter se vrnili v dom in se pripravili za spanje. Spat smo šli ob 10.00.
Jutranja budnica je bila ob 7.00,  vendar smo se sošolci, ki smo bili skupaj v sobi, vedno zbudili že ob 6. 00, no, razen sošolca, ki je spal do bujenja. Ta čas smo igrali enko. Ko so se vsi zbudili, smo imeli jutranjo telovadbo, po telovadbi pa zajtrk. Po zajtrku smo imeli spet prosti čas, nato pa smo šli v vas Topolovo v Italiji. Hodili smo kar dolgo časa. Takoj ko smo prišli v dom, smo imeli kosilo. Popoldne smo streljali z lokom. Sledila je večerja in po večerji odmor. Nato smo imeli večerne dejavnosti, po dejavnostih pa spanje.
Naslednji dan po jutranji telovadbi in zajtrku smo šli na pohod v jamo. Po jami smo imeli kosilo, po kosilu prosti čas, nato pa smo izdelovali lutke.
V četrtek je ves dan deževalo in smo bili večinoma v hiši. Po večerji smo imeli glasbeni večer.
V petek zjutraj zbudili smo spakirali, pojedli zajtrk in se odpeljali proti Kamniku. Na poti smo si ogledali muzej prve svetovne vojne in sirarno. Domov smo prišli ob 17.00.
V šoli v naravi mi je bilo všeč, bilo je zelo poučno in zabavno.