NAŠ UČITELJ RAČUNALNIŠTVA - intervju z učiteljem Janezom Bergantom

Danes vam bom predstavil svoj intervju z učiteljem Janezom Bergantom. Učitelj Janez je en mojih najljubših učiteljev in nad to nalogo sem bil zelo navdušen. Vesel sem, da sem ga lahko spraševal o računalnikih in teh stvareh. Čeprav me učitelj Janez še nikoli ni učil, sem se vseeno z veseljem lotil naloge.
Učitelj Janez s svojima vnučkama

Kaj vas je kot otroka najbolj zanimalo?
Zelo rad sem imel naravo in rad sem se igral s prijatelji.

Katero srednjo šolo ste obiskovali?
Obiskoval sem gimnazijo v Kamniku.

Od kdaj vas zanimajo računalniki?
Z njimi se ukvarjam že od leta 1992.


Ste poleg računalništva učili še kateri drugi predmet?
Najprej sem učil fiziko, kasneje pa postal učitelj računalništva.

Bi vas zanimal tudi poklic programerja?
Ne, bolj me zanima delovanje računalnika.

Koliko časa posvečate računalnikom v prostem času?
Poleg službe okoli dve uri na dan. Seveda tudi mislim, da ni preveč zdravo posvečati računalnikom preveč časa.

Ali se zabavate pri delu z računalnikom?
Zelo mi je všeč delo z računalniki.

Ali veliko sestavljate in razstavljate računalnike?
Ja, vendar bolj v službi, saj moram skrbeti za računalnike v računalniški učilnici.

Vas delo z otroki veseli?
Seveda, zato sem si izbral ta poklic.

Ali vas zanimajo tudi računalniške igrice?
Ja, vendar sem jih igral večinoma v otroštvu. Rad pa sem igral strateške, kot so šah, dama in podobno.

Ali imate kakšnega ljubljenčka?
Doma imam eno mačko.

Ali uporabljate družabna omrežja?
Narejene imam račune, vendar bolj spremljam objave drugih, kot pa jih sam objavljam.

Ali imate občutek, da ljudje manj komuniciramo v realnosti?
Ja, veliko manj je osebnih stikov.

Ali se vam zdi, da nam računalniki olajšajo delo?
Seveda, ampak ni pametno, zdravo, če za računalnikom preživimo preveč časa.

Med intervjujem sem se zelo zabaval, hkrati pa sem vanj vložil veliko truda. Kot sem že povedal, je učitelj Janez en mojih najljubših učiteljev. Tudi sam se ukvarjam z računalniki ter jih sestavljam in razstavljam.


                                                                           Kiar Zupanc, 7. c

Komentarji