ŠE EN ŠPORTNI DAN - TESTIRANJE

V torek, 12. 4. 2016, smo imeli športni dan.
Za skoraj vsak športni dan obstaja nek razlog in tokrat ni bil nič drugače. Na tem športnem dnevu smo imeli za testiranje za športnovzgojni karton. To je kos kartona, na katerem so zapisani tvoji dosežki od prvega do devetega razreda. Pod omenjene dosežke prištevamo: koliko trebušnjakov narediš v minuti, koliko časa se držiš na bradlji, koliko si visok …
Dan smo začeli v telovadnici, kjer smo vse te dejavnosti opravili, nato pa odšli na jedilnico na malico. Mimogrede, bili smo samo sedmi razredi. Ko smo pojedli, smo odšli na stadion v Mekinje, kjer smo se začeli ogrevati za nadaljnje dejavnosti, kot so metanje »vortexa« in tek na 600 metrov.
http://www2.arnes.si/~iprsa/sport/Postopki_merjenja_
za_SVK.pdf
Prva dejavnost, ki je doletela našo skupino, je bila tek na 60 metrov, kar je v bistvu le test, kako hitro lahko »prešprintaš« 60 metrov. Povprečni čas naše skupine je bil okoli 10 sekund.
Naslednja dejavnost je bila skok v daljino, kjer učitelj ugotavlja, kako daleč lahko z zaletom skočiš v peskovnik. Najboljši trije so bili: 3. mesto: Kristjan Kralj,  2.mesto: Matic Škrjanec, 1. mesto: Luka Dacar.
In še zadnja in najtežja dejavnost - tek na 600 metrov. Kot vedno sem bil na zadnjem mestu jaz in to me res ni motilo, saj mi je najpomembnejše, da končam. Ko sem še sam pritekel na cilj, nam je učitelj Zdravko povedal naše čase in nato smo zelo utrujeni odšli domov.
Ta športni dan je bil sicer naporen, kar me ni presenetilo, saj je tako vsako leto.

                                                                  Luka Zavasnik, 7. c

Komentarji