MOJ NAJLJUBŠI PREDMET JE ...

 ... angleščina! To pa za to, ker se mi že od vsega začetka zdi zabavna.      
         Pri angleščini se naučim veliko stvari, ki jih bom kasneje potreboval v življenju. Uči me (po mojem mnenju) najboljša učiteljica za angleščino, Mirta Vrhovnik.
Angleščina je zelo zabavna, zato se tudi s prijatelji večino časa pogovarjamo angleško (če sem iskren, govorimo bolj po ameriško). Večino angleščine sem se seveda naučil tudi tako, da sem surfal po internetu in z igranjem računalniških igric, rad pa tudi po angleško klepetam s prijatelji, ki so iz drugih držav. Angleščina je uporabna tudi za iskanje službe (dela). Je tudi moj najljubši jezik, besede so zanimive po zapisu, izgovorjavi in obliki. Že v 4. razredu sem bil pri njej zelo uspešen. Angleščina ima tudi nekaj zanimivosti, na primer več kot dva milijona nepravilnih glagolov. Da ne omenjam samih besed! Ima tudi množinske in edninske samostalnike, tako kot slovenščina, in števne in neštevne samostalnike. Skratka, veliko stvari. Čeprav moje ocene niso samo odlične, je, ne glede na to, ta predmet moj najljubši.          
Upam, da se v tem ali prihodnjem letu naučite veliko angleščine!

                   Kiar Zupanc, 7. c


http://www.ausacademy.edu.au/general-english-advanced-cricos-079252e/

Komentarji