KO SEM BILA MLAJŠA, SEM VELIKO RISALA - intervju z učiteljico geografije Emo Vidic Judež

Danes sem naredil intervju z učiteljico geografije. (Med branjem boste mogoče  videli kakšno pravopisno napako.) Kakšni odgovori vas bodo mogoče šokirali, kakšni pa so prav taki, kot ste jih pričakovali. Naša razredničarka je zelo prijazna in med poukom je lahko zabavno ali pa malo manj. Med intervjujem z njo sem imel kar malo treme, saj je moja razredničarka in ker je bil intervju za oceno. Za ta intervju sem se zelo potrudil.

Koliko časa učite na naši šoli?
18 let

Ali vam je všeč na šoli?
Ja, všeč mi je.

Zakaj ste izbrali geografijo?
Ker je lep predmet.

Na katero šolo ste hodili?
Najprej sem hodila v osnovno šolo v Grosuplje, nato v srednjo šolo v Ljubljani in potem še na Filozofsko fakulteto v Ljubljani.

Ali ste zadovoljni z letošnjimi učenci?
Zadovoljna sem z vsemi.

Ali ste zadovoljni z vedenjem učencem?
Zdi se mi, da bi bilo lahko boljše.

Kateri so za vas najboljši učenci?
Vsi učenci sedmega razreda.

Kateri je za vas najboljši razred?
Moj najljubši razred je kar moj razred.


Če za poučevanje ne bi izbrali geografije, kaj bi izbrali?
Ko sem bila mlajša, sem veliko risala, zato bi izbrala likovno umetnost.

Če ne bi postali učiteljica, kaj bi postali?
Mogoče bi postala slikarka ali pa kaj v povezavi z ustvarjanjem.

So vas kakšni odgovori presenetili? Med intervjujem sem se zabaval. Učiteljico sem intervjuval s telefonom v učilnici za geografijo. Bilo je prijetno.  

                                                      Aljaž Slapar, 7. c

Komentarji