VTISI S KULTURNEGA DNE

Učenci 3. razredov smo v četrtek, 3. 3. 2016, imeli kulturni dan. Obiskali smo rojstno hišo Rudolfa Maistra in muzej na Zapricah.

Kaj so povedali učenci 3. b?

V rojstni hiši Rudolfa Maistra mi je bilo všeč, ker smo lahko risali na tablo. (Hana)

Na gradu Zaprice smo si ogledali, kako so živeli v starih časih. (Oskar)

V muzeju Zaprice smo videli: staro kolo, knjige, lonce, orožje, kamne, star denar, okostje jamskega medveda in še veliko drugih stvari. (Enej)

V rojstni hiši Rudolfa Maistra smo videli slike njegove družine. Na sliki je kot otrok in kot odrasel moški. Videli smo tudi sliko njegove vojske, njegove knjige, njegov doprsni kip …  Vodička nam je povedala, da je Maribor dvakrat vrnil Sloveniji.  (Lara)

Vesel sem, ker sem si ogledal rojstno hišo Rudolfa Maistra in nekaj kosti od mamuta. (David)


V rojstni hiši Rudolfa Maistra smo videli družinske slike (Laura)

Najbolj sem si zapomnila veliko kolo, ki smo ga videli v muzeju. (Alina)

V muzeju Zaprice mi je bilo zelo všeč, ker sem spoznal veliko stvari. (Luka)

Zapomnil sem si, da je bil Rudolf Maister vojak, general, pesnik in slikar (Gaj)

Zelo zanimive so mi bile zgodbe o generalu Rudolfu Maistru. (Lovro)

V četrtek smo odšli v rojstno hišo Rudolfa Maistra in v muzej na Zaprice. Tam smo si ogledali »staro kramo« (dragocenosti). (Neža)

Bili smo v muzeju na Zapricah. Najbolj všeč mi je bilo staro orožje. (Aleks)

Všeč mi je bilo, ko smo si ogledali rojstno hišo generala Rudolfa Maistra. (Gašper)

Komentarji