RADA IMAM SLOVENŠČINO - intervju z učiteljico slovenščine Ano Kotnik

Dober dan! Bi se nam lahko na kratko predstavili?
Moje ime je Ana Kotnik, prihajam iz Andraža pri Polzeli, zdaj že tri leta živim v Ljubljani, po poklicu pa sem učiteljica slovenščine in sociologije.

Bi nam lahko povedali, koliko ste stari?
Ja, stara sem devetindvajset let.

Hvala. Kakšno vlogo pa imate na naši šoli?
V šoli učim slovenščino.

Zakaj pa ste se odločili postati učiteljica?
Prvi razlog je ta, da zelo rada delam z ljudmi, posebej z mladim. Drugi razlog pa je, da imam rada slovenščino.

Zakaj pa ravno učiteljica za slovenščino?
Zato, ker že od nekdaj zelo rada berem, pišem, preprosto rada jo imam.

Ali mladi učitelji težko najdejo službo?
Ja, v tem trenutku zelo težko.

Ste na naši šoli zadovoljni?
Seveda, na vaši šoli mi je vse zelo všeč, učenci ste zelo prijazni, kolektiv je super, skratka, tu se krasno počutim.

Kakšne učence pa imate radi?
Haha … kakšne učence imam rada? No, to pa je zanimivo vprašanje. Všeč so mi taki, ki znajo razmišljati s svojo glavo, znajo biti zabavni, duhoviti … in  imajo neke vrednote.

Kakšni vam pa znajo stopiti na živce?
Takšni mi stopijo na živce, ki ne poslušajo nekih navodil, ki želijo z glavo skozi zid.

Pa ste se zaradi službe kdaj veliko selili?
Razlog za to, da sem se preselila v Ljubljano, ni bila ravno ta služba. Vendar je načeloma trenutno tako, da če želiš biti učitelj, se moraš včasih tudi preseliti.

Kateri predmet pa vam je bil v vašem otroštvu najbolj všeč?
V osnovni šoli sem imela najraje slovenščino, v srednji šoli pa tudi psihologijo.

Kateri predmet pa vam ni najbolj ležal?
Zagotovo fizika, pa tudi kemije nisem posebno marala.

Kakšna pa je bila vaša izobraževalna pot? Ste se odločili za gimnazijo?
Po končani osnovni šoli sem naredila Gimnazijo Center v Celju, potem pa sem se vpisala na Filozofsko fakulteto v Ljubljani, in sicer smer slovenščina in sociologija, to je dvopredmetni študij.

Opišite nam malo, kakšna se vam zdi disciplina na naši šoli.
Mmm … No, če primerjam z drugimi šolami, kjer sem delala, je na tej šoli disciplina čisto v redu. Všeč mi je, ker nekateri učenci, ki so bolj živahni, še kljub temu prisluhnejo lepi besedi in upoštevajo, da se da s pogovorom vse rešiti.

Pa bi spremenili svoj poklic, če bi se odločali še enkrat?
Ne, zagotovo ne.

Zdaj pa nam povejte še, kako ste se počutili med intervjujem.
Prijetno, ker si zelo prijetna in sproščena sogovornica.

Hvala.
Tako da mi je bilo v veselje.
Hvala, da ste si vzeli čas za ta intervju.

Intervju smo zaključili, ampak vseeno bi rada povedala še nekaj besed o učiteljici Ani. Vsekakor je ona moja najljubša učiteljica in menim, da je lepo, da smo na šolo sprejeli še eno krasno učiteljico. Mislim, da je v redu v vseh pogledih, npr. vodenje pouka, ni dolgočasna in zna biti tudi simpatična. Lepo je tudi, da  nam pusti odpirati nove debate in se z nami tudi pogovarja. Če je še niste spoznali, pač škoda za vas, če pa ste jo, pa veste , da je vse to res. Premislite, katera je pa vaša najljubša učiteljica, velja?       

                                                                                          Sara Kolar, 7. c            

Komentarji