LOKOSTRELSTVO - MOJ HOBI

Danes vam bom predstavil svojo izvenšolsko dejavnost, imenovano lokostrelstvo.
Začnimo kar z opremo - nič preveč posebnega, lok in puščice. K nam hodi tudi veliko petošolcev … skratka, veliko otrok. Je tudi nekaj osmošolcev, a teh je bolj malo. Samo en. Tam imam tudi prijatelja iz 7. b razreda. Rad imam seveda tudi učitelja, ki je zelo dober učitelj in nas veliko nauči.
No ja, na začetku pripravimo tarče (zelo originalno), da bomo kasneje lahko streljali. Nato se ogrejemo (odtečemo par krogov itd.), otroci se malo »raztečejo« in se »razmečejo« po tleh.
Ponavadi streljamo v skupinah, starejši in mlajši. Seveda smo mi najboljši (o tem sploh ni dvoma). Ponavadi vsak izstreli tri puščice, zraven seštevamo točke.
Učitelj se neprestano jezi na otroke, saj velikokrat zadanejo steno (plačilo: 30 sklec). Ko puščic zmanjka, jih gremo iskat. Seveda se spet malo za šalo zakotalijo do tarč. Po nekaj krogih učitelj določi zmagovalca (že v naprej smo določeni) in skupini ni treba pospravljati tarč.
Učitelj mi je rekel, da streljam zelo solidno v primerjavi z otroki. S tem sem precej zadovoljen. Loka si sicer še nisem kupil, zato uporabljam šolskega (kot vsi ostali).

Upam, da ste uživali v mojem opisu lokostrelstva.

Komentarji