ŠE EN NAVADEN ŠOLSKI DAN

   
Zdravo, sem Sara in obiskujem OŠ Frana Albrehta. Trenutno hodim v 7. c razred in se s sošolci tudi veliko zabavam. Danes sem tu, da ti bom opisala moj navaden šolski dan, upam, da boš užival v branju.
   No, pa smo spet na začetku in budilka mi tako zvoni, da bi jo najraje mahnila, ampak kaj hočem, zato vstanem iz postelje in se odpravim v kopalnico. Kmalu sem že v kuhinji in tam pojem najpomembnejši obrok v dnevu: zajtrk. No, priznam, zjutraj pogledam še malo TV-ja , potem pa se le odpravim na pot v šolo. Končno prispem, počakam , da se šolska vrata odpro in blisk, že sem pri svoji omarici. Ko se preobujem, hitro in še pred zvonenjem  zdrvim v razred, no ja, realno, vlečem se kakor polž. Pa še to, poslušati moram matematiko,  meni najdolgočasnejši predmet, ampak hitro je zgodovina, ki jo obožujem. Ob 10h pa reditelji prinesejo malico in tako se ob hrani pogovarjamo, sem pa tja si povemo tudi kakšno skrivnost, no brez zamere, ampak nobene ti ne bom izdala. Potem sledijo še angleščina, pri kateri mimogrede dobim petico, slovenščina pa geografija ... Zdaj pa še tri dolgeee minute do zvonenja in tri, dve, ena, konec pouka! Vsi se razbežimo do svojih omaric in se hitro odpravimo iz šole.
   Sledi pot domov in saj veste, prečkanje zeber, ustavljanje pred semaforji … Kmalu sem doma, kjer me že čaka kosilo. Izkoristim tudi prosti čas, potem pa naredim nalogo, saj sem ena tistih pridnih, saj veste. Ob desetih pa je čas za spanje. Ko se naslednji dan zbudim, se vse dogaja popolnoma enako, ah, kakšna poraba časa, čudno, ampak takšen je moj dan.
   Upam, da tudi ti uživaš v svojem dnevu. Vsakemu od vas posebej želim zanimiv in lep nov dan.

                               Sara Kolar, 7. c                               

Komentarji