ŠE EN NAVADEN DAN ...

Ojla! Uvoda ne bon pisala preveč na dolgo, saj mislim, da to res ni preveč zabavno.
Skratka, ime mi je Natalija. Hodim v 7.b. razred in opisala vam bom svoj običajen šolski dan.

   Kot vsako jutro, tudi danes nočem vstati. Vendar vseeno vem, da moram v šolo. Tako kot vsako jutro me babi odpelje v šolo. Res se mi ne da vedno znova, večkrat na dan, hoditi po stopnicah gor, vse do tretjega nadstropja, in nazaj.
   Ponedeljek. Jej, prva ura je likovna. In jaz obožujem likovno. Ampak to ni edina super stvar v tem dnevu. Danes ni na urniku ne angleščine ne športne. Likovna traja dve uri. Zato tudi malicamo tam in učiteljica želi, da smo med malico tiho. Sama nimam nič proti. Tretja ura je slovenščina, nisem posebno navdušena, a mi je tako ali tako vseeno. Hvala Bogu, da se ura ne vleče tako dolgo. In že je zgodovina, nisem preveč žalostna, ampak sem še vedno zaspana in ni mi pretirano všeč raziskovanje učbenika. Zadnja ura je matematika, res, ne bom skrivala, ni mi všeč. Moje šestilo kar stavka in noče narisati lepe krožnice (kar me zelo jezi).
   In končno, konec pouka. Le domače naloge imam čez glavo ...                                                                                                                       Natalija Vrhovnik, 7. b

Komentarji