EKIPA SE PREDSTAVI - NATALIJA

Nerodna
PoštenA
Trmasta
PrijAzna
Lena
Igriva
Jamrava
UmetniškA

Ime mi je Natalija in pišem se Vrhovnik. Imam 12 let in kmalu bom 13.  Obiskujem OŠFA, hodim pa v razred 7. b.. Igram klavir v kamniški glasbeni šoli. Osnovne šole sicer ne maram preveč, moja najljubša predmeta pa sta vseeno glasba in šolsko novinarstvo. Rada imam tudi likovno umetnost. Na angleščino raje ne pomislim, saj mi sploh ne gre. Glasbeno šolo imam ob torkih in četrtkih. Poleg klavirja hodim tudi k teoriji glasbe, ki je ob ponedeljkih.
        Zdaj pa še nekaj o moji družini. Nimam bratov ali sester. Živim na Hribu pri Kamniku. To je majhna vas na vrhu hriba.
        Pa še o meni. Nosim očala, ki jih ne maram. Imam temno rjave lase, ki jih večina zamenjuje za črne. Imam tudi rjave oči. Najraje oblečem kavbojke in navadno majico s potiskom. To je vse o meni.

Komentarji