MOJE IZKUŠNJE Z NARAVOSLOVNIM TEKMOVANJEM »KRESNIČKA«

    
Hej, dragi bralec, saj vem, že spet jaz. Danes ne bom pisala ne o svojem vsakdanu ne o sebi, ampak o svojih izkušnjah s tekmovanjem »Kresnička« v letu 2016.
    Na to tekmovanje sem se prijavila zaradi veselja do poskusov. Ja, rada delam poskuse in letos smo delali natego z vodo, raziskovanje koruznih zrn in mavec. Najprej, to še ni bilo tekmovanje, bile so le priprave nanj. Meni osebno je bil najbolj všeč poskus s kokicami, ja, no! Evo, sem že napisala slovnično pravilno - s koruznimi zrni, zadovoljen? Ta poskus mi je bil najbolj všeč, saj smo jih na koncu lahko tudi pojedli.  Prvič nismo imeli soli in niso bile okusne. Ker nas je to izučilo, smo jo naslednjič prinesli s sabo in bile so okusnejše. Če misliš, da je to tekmovanje dolgočasno, se hudo motiš. Na pripravah smo se noro zabavali in sklepali nova prijateljstva. Priprave sta vodili učiteljici Tanja Bervar in Monika Jelenc. Na strašljiv datum 3. 2. 2016 je napočilo državno tekmovanje. Vsi učenci smo test dobili ob 12.50 in začeli s pisanjem. Mislila sem, da me bo strah in bom živčna, saj veste. Na koncu pa sploh ni bilo hudo. Mislim, da je bilo prav zabavno in da sem pridobila  še eno novo lepo izkušnjo.
     Zdaj čakam na rezultate in upam na najboljše. Ko jih prejmem, vam jih morda tudi sporočim. Za enkrat pa naj bo to vse in priporočam ti, da se naslednje leto tudi ti vpišeš na Kresničko.

                                                                      Sara Kolar, 7. c

Komentarji