MOJ VSAKDANJI VSAKDAN


Pozdravljeni! Ime mi je Sara in obiskujem 7. c osnovne šole Frana Albrehta. Opisala bom svoj običajen dan.
         Vsako jutro se zbudim ob 6h, se na hitro oblečem in pripravim stvari za šolo. Nato pojem zajtrk in si umijem zobe ter se odpravim v šolo. Če imam preduro, ponavadi zamudim, glede tega ne bom lagala. Ko pridem v šolo, se srečamo s prijateljicami in malo poklepetamo.
         Ob 8.20 zazvoni in odpravimo se v svoje razrede. Pri pouku velikokrat ugotovim, da sem brez naloge, kar me pogosto spravi v manjše težave. Seveda nisem edina in zato moramo običajno učenci prenašati še kakšnih pet minut učiteljičinega kreganja.
         Najbolj se veselim angleščine, saj mislim, da mi od vseh predmetov še najbolj leži. Potem pride na vrsto matematika, ki pa mi ni najbolj všeč. Mi bo risanje trikotnikov kasneje v življenju koristilo? Zadnjo uro večinoma gledam na uro, saj komaj čakam, da bo konec.
         Ko se pouk konča, stečemo k omaricam in jaz včasih počakam svoji najboljši prijateljici in prijatelja, ki imajo eno uro več ali pa obratno, zato da gremo na koncu lahko skupaj v Knjižnico Franceta Balantiča, kjer ponavadi na avtomatu kaj kupimo, če kdo od nas s seboj prinese denar. Približno ob 14.45 grem nazaj v šolo po mojo mlajšo sestrico in jo počakam, da se obleče. Skupaj počakava na očeta, da pride in naju odpelje domov. Ko pridem domov, s sestrico Ivo skupaj gledava The Simpsons, nato pa pojeva kosilo. Nato se grem učit in naredim nalogo, če se spomnim, da jo imamo. Med učenjem me vedno moti moj maček Jackie, ki začne skakati po moji postelji in se želi igrati z mano, tako da se ponavadi ne naučim kaj veliko.
         Po učenju se usedem na posteljo in pokličem najboljšega prijatelja, s katerim se pogovarjava nekaj ur, saj ne živi v Kamniku in ga tako ne vidim pogosto. Nato grem objet sestrico, preden gre spat. Ko grem v pritličje, se velikokrat usedem zraven očeta in skupaj gledava TV ali pa se pogovarjava. Približno ob devetih se grem stuširat. Nekje od 21:30 do 22:00 gledam svojo najljubšo nadaljevanko Glee. Potem si nastavim alarm za naslednje jutro, staršem in prijateljem pa zaželim lahko noč. Pripravim se za naslednji dan, skočim v posteljo in zaspim.

                                   Sara Lesjak, 7. c

Komentarji

Objavite komentar