JUNAKI 5. RAZREDA IZ NEVELJ (1. del)

Na Podružnični šoli Nevlje se učenci 5. razreda zelo dobro razumemo. Kar malo mi je žal, da se drugo leto selimo na matično šolo. Tukaj vam bom na kratko opisal svoje sošolce in sošolke.

   Moj najboljši prijatelj je Jaka D.. Zelo hitro teče in obožuje košarko. Rada se druživa in upava, da bova tudi drugo leto skupaj v razredu.
   Predsednica našega razreda je Sara. Zelo lepo riše, in ko imamo težave, se obrnemo nanjo.
   Imamo tudi dvojčka, Mašo in Marka. Oba zelo dobro govorita angleško in sta najstarejša v razredu in celo na šoli. Dobro se razumemo in smo prijatelji.
   Nato je tu še nekdo, ki dobro govori angleško - to je Erik. Z Jakom D. se včasih skrijeta in me ustrašita. Dobro se razumeva in se rada pogovarjava o video igricah. 
   Lepo pa riše Zala, ki je tudi sicer pridna učenka. Gaja je najverjetneje najpametnejša punca v razredu in vsem rada pomaga. Žiga igra harmoniko in obožuje avtomobile.
   Maj se rad vozi s kolesom in na njem dela trike. Jaka Ž. prav tako rad vozi kolo in se druži z Majem. 
   Monika in Tia se dobro razumeta in lepo rišeta. Karin se dobro razume s Tio in Mašo. 
   Jaka O., Luka in Tim so zelo dobri prijatelji in dobri športniki. Marko hitro teče in obožuje košarko. Matica kličejo Mato, obožuje pa avtomobile. Vita je dobra športnica in zato trenira triatlon. Za Žana pa pravijo, da je umetnik.
   Imamo pa seveda tudi učiteljico, ki ji je ime Neža. Zelo je prijazna in je z nami šla tudi v Savudrijo, kjer je bila učiteljica plavanja. 
   Ojoj, nekoga sem pozabil, a ne vem, koga ... V našem razredu nas je 22 (z učiteljico vred). Oh, zdaj pa že vem, kdo je ta, ki se skriva. Berite naprej, pa boste izvedeli.
   To sem jaz! No, jaz sem pa Matevž in sem pravi knjižni molj. Rad imam lokostrelstvo in zdaj čakam, da se spet začnejo treningi.

Zdaj veste, kdo smo junaki petega razreda, in upam, da vam je bil moj članek všeč. 


                                                   Matevž Keber, 5. r., PŠ Nevlje  

Komentarji