EKIPA SE PREDSTAVI - SARA K.


Sramežljiva, samostojna
Alergična na cvetni prah
Radovedna
Akrobatska

Živijo, dragi bralec, sem Sara in živim v Kamniku. Hodim v OŠ FA, v razred 7. c in verjemi, da je to najboljši in najzanimivejši razred na celem svetu (imaš me, rada pretiravam).
   Obožujem ples, zato tudi plešem hip-hop. Če ne veš, kaj je to, ti lahko povem le, da je to najlepša zvrst plesa na celem svetu (spet malo pretiravam). 
    Ker pa imam rada živali, z mojo trenerko Evo vadim jahanje. Moja trenerka Eva je odlična oseba in zelo jo spoštujem. Jaham kobilo Shakiro, ki ima lepo rjavo dlako in dolga ušesa. Vendar jahanje ni le »jahanje«, konja je treba najprej skrtačiti, nato osedlati oz. opremiti, ni še konec, kajti moraš ga ogreti, potem pa ga končno lahko zajahaš.
To je vse o mojih dejavnostih, zato se posvetimo še prostemu času. Najraje na svetu pojem in na youtube poslušam muziko. Moji največji vzornici sta Nicki Minaj in Iggy Azalea.
   Zdaj si izvedel veliko o meni in upam, da si tudi užival v branju. Potrudila sem se biti čim bolj zanimiva in te navdušiti, da se tudi ti lotiš plesa ali kakšne druge dejavnosti. 
     Papa J In ne skrbi, še se boš srečal z mojimi članki.



Komentarji