DANAŠNJI DAN



Dobrodošli v tem skromnem opisu mojega navadnega dneva v OŠFA.
Tukaj imate možnost prebrati nekaj o običajnih dnevih razreda 7. c.  Mimogrede, ime mi je Luka Lev Zavasnik.
Vzemimo na primer današnji dan, sredo.
Dan se je začel s slovenščino, ki ni slaba. Še posebej, ker je učiteljica kar v redu. Danes smo ponavljali nedoločnike iz 6. razreda. Kot vsak dan se je SOŠOLEC obnašal … nevzorno. Imel je nekaj »zanimivih« komentarjev na učno snov, vendar to ni nič posebnega.
       Dan se je nadaljeval z dvema urama likovne umetnosti, ki sta bili naši prvi uri likovne v tej polovici leta. Danes smo se (nekateri) po zaslugi učiteljice še enkrat naučili nekaj šolskih pravil. Po dolgih petih mesecih smo spet rekli »Dober tek«, preden smo lepo zagrizli v slastno hrenovko z gorčico in kruhom. Nadaljevali smo naše skice ulice in jih prevlekli s kartušom.
        Poslednja ura je bila angleščina, pri kateri je bilo (vključno z mano) nekaj učencev brez naloge. Učiteljica nas je nekaj poslala v zbornico, kjer smo prepisovali besedilo (5x!!!)
         In nato smo šli dokaj dobesedno »z dežja pod kap«. Sledila je geografija. Naša učiteljica geografije je namreč tudi naša razredničarka.
         Ko se je ta ura končala, je večina učencev iz našega razreda odšla domov, vendar jaz, Kiar, Aljaž, Sara L. in Sara K. smo ostali in odšli k izbirnemu predmetu  Šolsko novinarstvo. Tu sem tudi napisal ta spis, za katerega sem prepričan, da bo čez par dni po vseh časopisih in to bo nasploh največji dogodek v življenju LUKA LEVA ZAVASNIKA.


                                          Luka Lev Zavasnik, 7. c

Komentarji

  1. Luka, moram ti povedati, da sem se prav zabavala ob branju tvojega zapisa nekega navadnega dneva. Pa saj življenje večino časa ni nek presežek dogodkov, pomembno je, da v vsakodnevnih stvareh lahko najdemo priložnosti za zabavo, učenje (tu mi je na misel prišel tisti "dober tek po petih mesecih"), za iskrive misli, razmišljanja ... Še kaj napiši ... Dober si!

    OdgovoriIzbriši
  2. Naj se predstavim. Sem avtorica prejšnjega komentarja.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar