SREČA JE ...

Prejšnjo sredo smo imeli šolski novinarji malo drugačen pouk. Namesto da bi bili v učilnici in pisali, smo se sprehajali po šoli in spraševali učence,učitelje,čistilke pa tudi ravnatelja, kaj jim pomeni sreča. Seveda pa smo o sreči premišljevali tudi sami. Tu je nekaj naših misli in misli naših intervjuvancev.

KAJ JE SREČA?

Ko pričakujem dobro oceno in na koncu dobim dobro, ko zmagamo na tekmi in ko se pričnejo počitnice. Sreča mi pomeni, da je cela moja družina zdrava in da imam srečno otroštvo. Sreča mi pomeni tudi to, da imam prijatelje, ki jim lahko zaupam.  Maid, 8. b

Ko sem s prijatelji in z družino ter ko dobim dobro oceno. Sreča je tudi, da imam srečno otroštvo. Janja, 8. b

Občutim jo, ko sem nekje ali s kom, ki ga imam rada. Anja, 7. a                                                            
Ko zmagamo na tekmi. Matic, 6. b

Sreča je, ko sem priden in dobim petico. Nace, 4. b

Sreča mi pomeni, da sem zdrava. Srečna sem, kadar dobim dobro oceno in kadar na plesnih tekmovanjih osvojimo medaljo ali dober dosežek. Srečna sem tudi, kadar se pričnejo počitnice in kadar imam rojstni dan. Srečna sem, da imam družino, ki mi vedno stoji ob strani in sestro, ki mi v težavah vedno pomaga. Stela, 8. c

Ko se ne kregam s sestrico, ko imam rojstni dan, ko sem dobila kužka. Iza,, 4. b

Ko sem dobila hrčka. Ko je božič in ko imam rojstni dan. Lana, 4. b

Ko so počitnice. Ko dobim odlično oceno in ko mi bratec ne nagaja.Sara, 4. b

Da je človek živ in zdrav in da lahko živimo v taki svobodni državi. ga. snažilka

Srečen sem ko dobim avto na daljinec in ko na tekmi izvajam kazenski strel ( penal ). Ko mi mami dovoli biti na računalniku. Stefan, 4. a

Ko je božiček, moj rojstni dan, ko zapade sneg. Ivana, 4. b

Kadar dobim živalco, ko sem dobila bratca in sestrico, kadar je božič. Gaja, 4. b 

 Srečen sem, ko dobim dobro oceno, ko imam ob sebi prave prijatelje in ko je družina srečna. Srečen sem tudi, kadar zmagamo na tekmi. Srečen sem da imam družino. Srečen sem, da imam brata in da z njim nisem skregan. Srečen sem, ko sem z družino. Srečen sem. ker imam dobre sošolce in sošolke. Srečen sem, ko so počitnice, ko si kaj lepega kupim, ko dobim nove kopačke. Srečen sem, ko gremo s prijatelji v kino. Darko, 8. b

Ko zaslišim izraz sreča, prvo pomislim na zdravje  sebe, svoje družine in prijateljev. Srečno se počutim, ko si nekaj lepega kupim ali ko se končno začnejo počitnice. Srečna sem tudi, če dobim domačo žival, gledam kakšen nov film, grem v novo državo, grem s taborniki na kakšen izlet, če kupim kakšno majico oz. hlače, grem v kino, dobim kakšno novo stvar za v sobo, dobim novo knjigo in mnogo več stvari.  Nina, 7. c

Zame sreča pomeni to, da dobim dobro oceno in da živim v tej samostojni džavi, kjer ni vojne. Srečna sem tudi, ko vidim, da sem nekoga nasmejala in da je ta oseba srečna. Aldijana, 7. r.

Srečen sem bil, ko sem dobil avto na daljinsko upravljanje. Srečen sem, ko na tekmi izvajam penal (prosti srel) in ko mi mami dovoli biti na računalniku. Stefan, 6. a

Srečna sem, ko je božič, ko imam rojstni dan in ko zapade sneg.    Ivana, 4. b

Sreča je, da imaš nekoga rad in ima on tudi rad tebe. učiteljica Anamarija

Sreča mi pomeni, da sem zdrava, imam službo in da v miru živim s svojo družino.  Srečno otroštvo pomeni, da ima otrok vse pogoje za izobrazbo, da ima priskrbljeno hrano in da ima občutek varnosti. ga. snažilka

Sreča mi pomeni, da nisem žalosten, ko me nekdo žali. Srečno otroštvo mi pomeni da sem srečen, se zabavam in da je moja družina zdrava. učenec 3. b

Srečo vidim v drobnih stvareh - ko vidim zadovoljnega učenca in ko pogledam človeka v oči. Srečno otroštvo je, ko otrok živi v ljubečem vzdušju, je vesel in zadovoljen ter se lahko igra. g. ravnatelj

Sreča mi pomeni: da dobim dobro oceno, da sem zdrav, da se imam lepo, da dobim kaj lepega, da se imamo v družini lepo, da si v družini pomagamo, da dobim kakšno darilo, da se razumem s prijatelji. Zvonko, 8. a

Srečen sem, ko kaj dobim, ko me kdo preseneti. Najbolj srečen sem, ko imam rojstni dan. Jan Luka, 4. a

Sreča mi pomeni zdravje, čas, preživet  z družino in prijatelji, in lepo dopoldne z učenci. učiteljica Irena

Sreča mi pomeni, da se učim, igram športne igrice, sem v šoli in se učim  in ko dobim darila.  Aljaž, 1. a

Sreča mi pomeni, da dobim dobro oceno, da sem zdrav in da je moja družina zdrava, da dobim kaj lepega in da so moje živali zdrave. Srečen sem, ko me kdo preseneti, ko so počitnice in ko je konec pouka. Žan, 8. a


Srečen sem, ko sem na morju, ko imam rojstni dan, ko se začnejo počitnice in je konec šole, ko je konec pouka in zazvoni. Luka, 9. b 

Komentarji