SPOZNAJTE NOVINARSKO EKIPO 2014/2015

Predstavljamo vam letošnjo ekipo šolskih novinarjev, članov izbirnega predmeta šolsko novinarstvo, ki bodo naše spletno mesto popestrili s svojimi prispevki.

Sem Stela Sitar in prihajam iz Vrhpolj. Hodim v 8. c razred OŠ. Frana Albrehta v Kamniku. Obiskujem Plesni klub Miki v Jaršah, kjer plešem jazz balet – show dance. Rada imam živali, najraje pa pse. Doma imamo kar tri, dve psički in psa. Za šolsko novinarstvo sem se odločila zato, ker rada pišem spise in delam razne intervjuje. V prostem času sprehajam svojo psičko po imenu Daisy. Rada se tudi družim s prijateljicami in berem knjige v obliki dnevnika. 

Sem Timotej Rauter. Star sem 12 let in hodim v 7. a. Igram klavir in sem v 3. razredu. Imam dva mlajša brata. Živim v centru Kamnika. Rodil sem se 23. 2. 2002 v Ljubljani. Za Šolsko novinarstvo sem se odločil, ker mi je poklic novinarja zanimiv. V prostem času se igram z bratoma.


Sem Tea Repnik in hodim v 7. c. Stara sem 12 let. Živim na Vrhpolju. Rodila sem se 17. 3. 2002 v Ljubljani. Imam mlajšega brata. Rada imam svojega mucka Mavkija. Treniram keglanje z Janjo Zupančič in Rebeko Čibej. Treniram tudi plezanje. Za šolsko novinarstvo sem se odločila, ker mi je všeč delo novinarjev, saj hodijo vsepovsod.


Sem Janja Zupančič in prihajam iz Kamnika. Obiskujem 8. b razred na OŠ. Frana Albrehta. Šolsko novinarstvo obiskujem, ker me to veseli in mi je zabavno pisati članke, saj ob tem izveš tudi veliko novega. Treniram kegljanje in sem skavtinja. Moj najljubši film je LOL, najljubša knjiga OTROCI S POSTAJE ZOO ...


Sem Nina Ogrin. Objavljam članke v šolskem časopisu OŠ Frana Albrehta. Hodim v 7. c in živim v Nevljah. Stara sem 12 let. Za šolsko novinarstvo sem se odločila, ker rada pišem spise in me zanima, kaj vse delajo pravi novinarji. Rada berem, ampak nisem "piflarka". Rodila sem se 5. 10. 2002, po horoskopu sem tako tehtnica.


Sem Maid Ajdarpašić. Rodil sem se 21. 3. 2001 v Ljubljani.  Po narodnosti sem Črnogorec, vendar imam slovensko državljanstvo. Prihajam iz Kamnika, s Kranjske ceste 3. b. Hodim v 8. razred osnovne šole Frana Albrehta. Treniram nogomet. Smo dobra ekipa, in sicer smo začeli ligo z zmago. Imam eno sestro, ime ji je Naja. Nimam pa nobene domače živali, vendar bomo mogoče dobili psa. V prostem času se rad družim s prijatelji.



Sem Darko Čočkov in star sem 13 let. Rodil sem se 5. 11. 2000 v Makedoniji. Obiskujem 8. b razred. Za šolsko novinarstvo sem se odločil, ker rad pišem spise. Moj najljubši igralc je Cristiano Ronaldo in najljubši klub mi Real Madrid. Imam makedonsko državljanstvo. Treniram nogomet, v prostem času pa rad igram računalniške igrice.


Sem Žan Lamovšek. Star sem 13 let. Prihajam iz Porebra. Hodim v 8. a. V prostem času se rad družim s prijatelji. Za šolsko novinarstvo sem se odločil zato, ker se mi je zdelo super in ker je tu tudi moj prijatelj Zvonko. Rad se vozim s kolesom in se igram iz svojima živalma.


Sem Zvonko Mlinar. Star sem 12 let. Hodim v 8. a. Živim na Veliki Lašni. V prostem času rad pomagam na kmetiji in igram harmoniko. Rad delam tudi lesene izdelke.  Za šolsko novinarstvo sem se odločil zato, ker mi je to predlagal brat.


Moje ime je Amila Tašič. Rodila sem se leta 2000 v Bosni in Hercegovini v Bihaču. Hodim v osnovno šolo Frana Albrehta, in sicer v 7. razred. Sem edinka in tako nimam bratov in sestric. Moja najljubša predmeta  sta slovenščina in geografija, ne maram pa matematike in naravoslovja.



Sem Aldijana Kočan. Rodila sem se leta 2001 v Črni Gori. Živim na Zikovi ulici in hodim v 7. razred. Za šolsko novinarstvo sem se odločila, ker me novinarstvo zanima. Med prostim časom sem vedno skupaj s svojo družbo. Rada gledam nogometne tekme, hodim v Ljubljano in nakupujem. Moja vzornica je ameriški model Barbara Palvin. Obožujem njene kombinacije oblačenja. Po poklicu bi bila zelo rada vzgojiteljica v vrtcu, saj imam rada majhne otroke. 


Komentarji